Mire figyeljek pd tdi motornál hasznaltautó vásárlásánál? Mi az a jel ami miatt egyből kerüljem?
Egy lényeges dolgot emelnék ki csak.
Jéghideg motort indíts be,és a próbakör se 300 méteres legyen,hanem lehetőség szerint üzemmeleg motorral autózz,mielőtt döntést hozol.
Mire figyelj?
-ne induljon nehezen, mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor.
-ha egyenetlen az alapjárat, az már baj
-alapjáraton remeg a kasztni - vagy kettős tömegűt kell cserélni, vagy motortartó bakokat, amik szintén drágák
-feketén füstöl terhelésre: nem olyan nagy baj, ha csak éppen egy kis füst jön ki, az elmegy egy idősebb dizelnél, ezért ne menekülj. De ha okádja a kormot, akkor persze ne vedd meg.
-ki van kopva az ülés, kormány stb, de az óra 180 ezret mutat: Audi, VW (nem tudom mit szeretnél) kb 400 ezer km után kezd el csúnyán kopni belül, addig újszerű. Szóval kerüld a kopottakat, de az sem jó jel, ha csorog a szilikon mindenütt.
-menj próbakört: lépj oda nyugodtan neki, a turbónyomás 2000-res fordulattól meg kell jöjjön, és olyannor azt kell érezd, mintha hátbavágna egy kicsit. Ha nem, akkor nincs meg minden ló, valószinüleg turbóhiba.
Hirtelen nem jut más eszembe, de ezekre jó odafigyelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!