Mennyibe kerülhet egy Audi 80 1.9 Tdi 1z motorkódú motor teljes felújítása?
Na igen, ezek nem nagyon rohadnak.
Nem lehet, hogy csak a turbója rossz?
Nem biztos, hogy még nem volt fúrva, le kell szedni a hengerfejet, megnézni, milyen a henger. Ha lehet, akkor jó minőségű gyűrűvel kell meggyűrűzni. Én egy kopott dízel Opel motort gyűrűztem meg, azóta kb 40 ezret ment, és még mindig jól tartja magát.
Igaz, ezt én csináltam magamnak, így összesen 20 ezerbe volt.
De ha nagyon kopott a motor, egyszerűbb lenne nézni bele másik fűzött blokkot, a hengerfejet meg fel kell újítani, ha kopott.
Ha így elviszed egy szerelőhöz, felcsillan a szeme, és elkér tőled min 150 ezret.
Aztán megcsinálja ő is 20-ból...
"Egy szerelő mondta, hogy a főfékmunkahengernél vákum van, onnan megy egy cső a motorhoz és hogy ott átszívhatja."
Sürgősen válts szerelőt! A vákuum nem szívja át az olajat a főfékhengerből, hanem elkopott a karmantyúja és folyik belőle! Ha valóban ez a hiba, azonnal cserélni kellene a főfékhengert! Azért, ha hátul dobfékes én levenném a dobokat és ellenőrizném a hátsó munkahengereket.
felfúratod, az kis pénz. Hajtókart már lehet h ki kell cserélni mert elég sokszor mozdult már el minden irányban.
Az a jó hogy az 1.9 tdi (90-110)hez rohadt sok és olcsó az alketrész. Mi van ha kis pénzért veszel bele egy 300ezer kilométeres motort kompletten?
ezért egyszerűbb elmenni egy szakival venni egy fűzött blokkot. Ott megméri a hengert, ha a henger jó, lehet rá venni gyűrűket 20-30 körül.
Hengerfejnél elég a vacak alkatrészek cseréje, szelepülések, szelepek.
Ha csak beadod a szerelőhöz, tuti, leszedi rólad a gatyát is. :(
Nekem is az álmaim között szerepelnek az ilyen tulajok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!