Miért van a 3-4éves dízel használtautókban 100-150E km, a 10-15évesekben pedig 150-200E?
igen, mindenki.
Ki is tette fel a kérdést?
Én is néztem egy futárkocsit, kettő éves volt, még két év volt a műszakiig..
210e km volt benne, váltott műszakban hajtották autópályán..
A karosszéria hibátlan volt, a motor is szépen ketyegett.. asszem hatan hajtották éjjel-nappal padlógázon....ezért nem mertem megvenni.
Nem hiszem, hogy visszatekerték volna..
Mindegy mennyit írnak, az autó állapotát kell megnézni, főleg a karosszériát...ha hibátlan, már beljebb vagy...
Ez csak saccolás a tapasztalatok alapján, de a 3-4 éves autók 80%-ában valós a km, míg a 10-15 éves autóknak csak a 20%-ában. Nem törvényszerű, hogy a 10-15 éves autó tekert órás és az sem, hogy a 3-4 évesnek nincs tekerve.
A 10-15 éves autóknál már jobban észrevehető, ha visszatekertek, mert azokból a sokat használtak olyanok, mint valami putri.
De ezeket úgyis hiába írom le, ha el akarnám adni a 9 éves autómat 88e km-rel, vezetett szervizkönyvvel, számlákkal, akkor úgysem hinné el senki.
Meg egyébként is, mindig azt hangoztatják az okosok, hogy az állapot számít, nem a kilométer, úgyhogy felesleges a kiilométereket nézni.
El kell vinni egy környének található jónak tűnő szervizbe és átnézetni, még akkor is, ha vittünk magunkkal ismerőst.
környének=környéken
Jó lenne, ha a hsz-ek legalább a küldés utáni 5 percben szerkeszthetőek lennének.
ma 11:09
Kapcsold be a böngésző helyesírás ellenőrzőjét. Akkor már szerkesztés közben aláhúzza a hibát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!