Hány km-ert bír ki kb. egy 1.6 CR TDI motor, ami normálisan van használva?
Figyelt kérdés
Létezik, hogy 500-600ezret is elmegy motormegbontás nélkül? Vagy mennyit? Meg mik azok amiket tuti kell cserélni a motortérben? Gondolom kuplung ilyen 200-300E körül, kettőstömegű is 300E körül... Más valami?2015. febr. 3. 18:11
21/26 anonim válasza:
Hogy szuperál azóta? Én is 1.6CRTDI-ket nézek most magamnak. Munkábajáráshoz, egyedül, nagy távon, javarészt autópálya.
22/26 Sanyertó válasza:
Nekem van egy Vw Passatom 2012. 1.6crtdi 105 Le. Most van benne 400 ezer km. Gyakorlatilag hibamentes az autó. Egyszer kellett alsó kuplungmunkahengert cserélni de 15 ezer volt kedvezménnyel. Akkumulátort kellett cserélni de még gyári volt.Nemrég cseréltünk kuplungot de csak a szerkezetet kellett kinyomócsapággyal mert a lendkerék EGYTÖMEGŰ az 1.6 crdti motoroknál. 15 ezer km-enként olajcsere Castrol Edge 5-30 Titanium longlife. És nagyon szépen jár a motorja remélem még 400 ezret el tudok vele menni. Ja és 2 éve Taxi üzemmódba használom.
23/26 anonim válasza:
Nekem is 1.6 cr tdi van 2012-es jettába. A fogyasztása nyáron klímával 4.7L télen úgy hogy egy helyben járatom mindíg, meleg autóval várom a családot 5.2l/100km.
Viszont injektort mindet ki kellett cserélni mert nem volt jó a porlasztási kép ekkor zabált 6.2L százon. Ez már 150ezer km -nél történt sajnos. Ismerősöm Caddy -ében is 200ezer körül van és neki is injektor gonja van. Sajnos az injektor a leggyengébb láncszem ebben a motorban. Continental. De ebay-on lehet venni felújítottat 38ezer /db.
24/26 anonim válasza:
Mint minden dieselnél itt is az üzemanyag illetve az olaj minősége meghatározó a használat mellett, és ugye az ojajcsere intervallum. max: 15 ezer. Családban ismerettségi körben több CR TDI motorral szerelt autó üzemel többek között a saját B7 Passatom is igaz az 2.0 nem 1.6. Bizton és tapasztalatból állíthatom, hogy ha a fent leítak alapján figyelsz az autódra a 4-500 ezer nem álom ezeknél a motoroknál, mert mint írtam több autóból merített tapasztalat alapján 3-400 ig semmi nagy kaland nem történt ezekkel a motorokkal. Előbbi válasz nagyon korrekt, az 1.6 os bespriccelők bajosabbak, ezzel én is találkoztam már, meg talán az EGR szarhatja össze magát idő előtt bár erről megoszlanak a vélemények, de több ilyen eset volt. Ha valakinek van tapasztalata erről az írhatna, mert engem is érdekel.
25/26 anonim válasza:
Az EGR szelep ezeknél a motoroknál ha a tulaj nem ment szoftver update-ra a VW "dízelbotrány "visszahívásokra hihetetlen sokáig elvan tisztítás nélkül.Ezen a linken megnézhető egy korszerű diesel egr-je és a vw csoport okos szoftve egr szelepe 200ezer kilométerfutás után... https://www.youtube.com/watch?v=_X84O4Wl9TU
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!