Hidegindításkor gázpedál nyomás? Folyt. Lent
Figyelt kérdés
Üdv.Pár sorral feljebb olvastam egy "sorstárs" hidegindítási nehézségeiről.Az ő autója karburátoros és a gázpedál egyszeri lenyomását ajánlottátok(többek közt)az automata szivató életre keltéséhez.Az a helyzet hogy én is hasonló gonddal küzködök.Viszont az enyém központi injektoros(Mono-jetronic).Az első indítás keserves.Utána,akár órák múlva is pöcc-röff.Üzemanyagpumpa és a tank utáni benzinszűrő új.Injektor és alapjárati motor tisztítva és cserélve bontottra(régivel is ugyanilyen).Ecu cserélve bontottra.Vízhőfok jeladó cserélve újra.(Ezt tanácsota "Harkoonen"felhaszáló is! :)Valamint újak a gyertyák,elosztófedél és rotor is.Gyújtásmodul cserélve bontottra.Mindezek után még mindíg produkálja a tünetet.Villamossági szerelők tanácstalanok,mert nem tudják kiolvastatni mert(túl öreg technika szerintük)Lehet hogy ennél is le kellene nyomni hidegindítás előtt a gázpedált,hogy dúsabb keverékképzésre adjon utasítást az Ecu?Vagy valami egyéb ötlet?Ja,a kocsi Fiat Tipo 1.4 I.E2015. jan. 31. 19:04
1/1 anonim válasza:
Injektoros motornak hiába nyomogatod a gázpedált, nincs benne gyorsítóspricni mint a karbisokban. Na most hogy ennyi mindent kicseréltél, én azt tudom mondani hogy olyasmi rossz ami még a régi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!