Valter János kérdése:
Miért kattog a relém hideg indítás után?
Figyelt kérdés
Hát nekem elég összetett hibám van! Van egy 97-es Opel astra caravánom 1-7 td isuzus! Még amíg jó idő volt addig az volt a hibajelenség, hogy kb 10 km után kivillant a töltéslámpám, viszont a töltésem csak 2tizedet visszaesett! Generátor felujítás után a hiba ugyan úgy megmaradt! Majd újabb generátor javítás/ fesz szabályozó, dióda sor csere, szénkefék cseréje, szaályozás/ A hiba továbbra is fenn állt! Bekötöttük a szivargyújtóra egy múltiméteres visszajelzőt és így tudom pontosan mennyi a töltésem! Nem zavart annyira a töltéslámpa! Majd most, hogy bejött a hideg beindulás után nem alszik el a töltéslámpa viszont az izzító relém írdatlanúl el kezd kattogni! Szinte dobpergési sebességgel! Cserét végrehajtottam de az új relével is ezt csinálja! De sajnos ilyenkor szinte semmi töltésem nincs! A digitális mérő van amikor 10V alá isleesik, ha a világítás és a fűtőventillátor is megy! A legjobban akkor esik le a feszültség mikor alapjáraton állok világítás ventillátor megy és nyomom a féket! Mikor a relé abbahagyja a kattogást elalszik a töltés lámpám és a töltés újra a régi! Tudnátok nekem segíteni?2015. jan. 22. 18:31
1/2 anonim válasza:
Én megnézném a testkábeleket a motoron és a kasznin is.
2/2 anonim válasza:
Izzítógyertyák? Hőfokjeladó ami az izzításhoz adja a jelet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!