Opel astra H vagy bmw e46 320d automata?
Tavasszal akarok venni egy kocsit,rengetegen átfutottam már végül ennél a kettőnél maradtam.
Úgy gondolom,hogy az opellal kevesebb lenne a gond,használtan is " szalon állapotú"
Viszont az e46- os bmw is tetszik,de úgy érzem,hogy azzal sok bajom lenne ( elhasználódtak) és nem találok egy jó állapotút vagy nem rövid időn belül .. Ezek ellenére ki nelyiket venné max 1,5 millióért!
BMW.
Kényelmesebb, komfortosabb, elegánsabb, csinosabb, soroljam még?
A BMW esetében ezt a cikket nyomatékosan ajánlanám a figyelmedbe:
Ha az a kérdés, hogy egy leharcolt e46 vagy egy patika H Astra, akkor nyilván az Opel. És mivel 1,5 millióért sanszos, hogy csak nagyon lelakott/széthajtott e46-ot kapsz (pláne dízelt), én maradnék az Astránál. (Bár 1,5 millióért abból sem kapsz "szalon állapotút", legfeljebb G Astrából egy "bácsiautót").
Másfél millióért nagyon leharcolt E46-ot kapni?
Mesélj még.
Tudom, mindig van valaki nagyokos, aki húsz forintért vett patent állapotú BMW-t, kevés kilométerrel, sőt, szinte bejáratóst. Az előző tulaj nyilván azért adta el olcsón, mert vigyázott rá, normálisan karban tartotta, ki sem hozta a garázsból, csak most megcsípte a darázs és szarér'-hugyér' eladja az egykoron 8-9 milliós autóját. A többiek, akik 2 millióért és afelett árulják a sajátjukat, még nagyobb idióták, "hánemávazzeengemnemhúzolle".
De most maradjunk a realitásoknál: 1,5 millióért nem igazán kapni olyat, amire ne kellene nagyon rövid időn belül kb. félmilliót rákölteni, és akkor még mindig a jó ég tudja mennyiről tekerték vissza, milyen állapotban van a befecskendező rendszer...stb. Online én is szívesen leírom, hogy három éve vettem 600 ezerért és azóta csak olajat cseréltem, 3 litert fogyaszt és tényleg 123 ezer kilométer van benne, de ettől még nem ez lesz a realitás.
Olvastam már jó párszor ezt a cikket és most így a témához kapcsolódva sok a hasonlóság,akkor csak futólag olvastam.. Astra H-k szerintem elég jó állapotban vannak biztos jobb állapotban, mint a bmw.
Minden használtautóra kell költeni,ezzel nem is lenne akkora gond. Nekem egy olyan kocsi kéne,amire nem a vásárlás után azonnal költök fél milliót,mert nem mindegy,hogy az általam tönkretettet javítom vagy más álltal tönkretettet újítok fel használhatóra. Ebből gondolom úgy,hogy az opelok talán annyira nincsenek kihasználva főleg egy újabb.. E46- osat meg 2 millióért meg többért nem akarok,mert akkor inkább az E90-91- et veszem.. ( bár annyiranen fogott meg vagy nem olyan volt a varázs,mint gondoltam,hátul ültem akkor,olyan volt,mintha egy új passatban vagy golfban ültem volna 320d volt az is jól ment egyébként nem volt vele gond elfogadtam volna)
Astraból elég nagy a választék,újabbak. biztos van közte egy megfelelő,viszont húzok a bmw felé is bár most úgy érzem,hogy sok lenne lenne vele majd a gondom és olyan lenne,mintha egy tök roncsot próbálnék használhatóvá tenni. Ez így nem éri meg .. Az opelok újonnan 3 millió körül vannak az 1,5 m-s árak szerintem jók is,aztán személyesen meg többet lehet róla majd mondani..
Az,hogy vissza van e tekerve a km állás vagy nem ez talán már egy természetes dolognak mondható!
Fontos,hogy megbízható legyen a kocsi,de akkor már kívül belül tettszen és ne csak eszköz legyen!
H Astrából csak 1.4 benzint vezettem, az alumotorizált klumpet. Zajos, kényelmetlen, nekem semmi pénzért nem kéne. Szól bennük a hidrotőke 80000 km után. Akinek több km volt benne, annak állítólag az olajat is zabálta (céges autók).
A 20d jó autó, de nem könnyű jót kifogni. Mondjuk nekem automata nem kéne belőle, elveszi az élményt és plusz hibalehetőség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!