Miért van az hogy kb 14-15 éves autóknál már alig van árkülönbség a kis és a nagy autó közt?
Nemrég vettem fél millióért egy cliot ami 14 éves.
De nemsokkal több pénzért már árulnak Megane kombit.
Egy 100assal többért már van Scenic meg elég jól felszerelt Laguna is.
Ezek a kocsik anno drágábbak voltak mint a Clio, most mégis alig lehet valamennyivel többet kérni értük
Már leírták, de részletezem.
Kisebb autók olcsóbbak lennének elvileg, de nagyobb rájuk a kereslet, ezért mégis drágább a piaci áruk az elvinél. A nagyobb autók pedig drágábbak lennének elméletileg, de mivel kisebb rájuk a kereslet, ezért az elvi árnál olcsóbban kínálják őket. Így egyenlőek lesznek.
Nem nagyobb nagy autóra a fenntartási költség. Ez egy hamis sztereotípia.
Azért hasonló az áruk mert a 15 éves autóktól megszabadulni szeretnének külföldön ,mert sok rájuk az adó és vennék az újat helyettük. Mert nyugaton van miből venni. Csak mi járunk 15-20 éves használt ocskavasakkal.
Ezért ennyi az áruk. Ez szabályozza mi mennyit ér felénk.
#6: Én pl. imádom a 16 éves ócskavasamat :D
Kérdező, ha azt nézed, 30-35 éves korukban már mind nagyjából azonos árban van (ha nem veteránozható), függetlenül attól, hogy az új korában másfél vagy 25 milla volt. Akkorra már mindegyiket kábé annyiért lehet megvenni, amennyit a méh-telepen adnak értük (üvegek, kárpitok és hasonlók nélkül). E felé tendál az autók ára, a 15 év az nagyjából félút, ami árban nagyjából az egynyolcadát jelenti az új árnak. (Nem lineárisan csökken, hanem kábé 5 évente feleződik az autók ára.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!