Rotax 122 lehetseges beszerelni egy Yamaha R1 vagyegy uj Ninja 600-ba?
Van egy 43 lovas blockom és részben jól néz ki egy R1 test de emelett mar kezd alacson lenni az rs125 magassaga.
Emellet milyen nehez motor nelkul az R1 meg a Ninja 600. Az R1 kipufogo dobja jo-e a rotaxhoz.
Blockod van? Hű, de jó neked!
Gondolom, tudod (hiszen minden internetes tuningmérnök tudja), hogy ezt majd le is kell ám papírozni, ha szeretnél a gimi előtt menőzni a kamu R1-eseddel. Átalakítási engedély, tervdokumentáció meg ilyenek. Sok pénz, sok idő, sok méreg.
De mondjuk arra is kíváncsi lennék, hogy hogyan szeretnéd rögzíteni a keskeny, egyhengeres blokkot a széles sornégyesre tervezett vázba úgy, hogy a lánckerekek egy vonalban fussanak és a váltókar ne a burkolat alatt kukucskáljon. Meg az is jó kérdés, hogy szerinted mennyire örül egy gyengécske 125-ös motor a széles hátsó guminak és a testes burkolatnak. Valószínűleg még annyira sem fog menni, mint az RS125, de legalább jól fog pattogni a motor a nagyobb terhelésre méretezett rugóstagok miatt.
Az R1 kipufogója természetesen jó a Rotax 122-re. Biztos olyan erős lesz tőle, mint az R1, mer' az erős motorokon mind olyan a kipufogó. Vannak ilyen elvetemült emberek, akik érdekes formájú csöveket raknak a kétüteműekre, de azok biztos nem értenek hozzá, mer' attól nincs olyan menő hangja a 2T-nek, mint az R1-eseknek.
Egyébként pedig biztos vicces lesz a kétütemű hangon pattogó R1 vagy Ninja, szemmel láthatóan tök üres burkolattal, szívószálnyi kipufogóval, kékes füsttel. Nagyszerű szórakozás lesz nézni a kis blokk és a nagy váz egyenlőtlen küzdelmét.
#1 forgalombam szeretnem hasznalni
#2 sajnos nem nagyobb 250 sem. Neztem a ninja 300as testet azis 4cm nagyobb azR1 8-9 cm nagyobb kategoriara nincs esely nincs ra tobb penzem egy eve lett A1em sajonos nincs penzem uj jogsira.
#3 Van blockom. Nem a gimi elotti villogas csak ha az ember 189-190cm nem kenyelmes mar neki a rs(az utobbi felevben kezdtem el megnoni ennyire.
Igen tudom sok ido a papirozas de nem annyira horribilis az ara. Es haverom is at rakta a rotaxat egy uj testbe(ninja 300) abba lett volna segitsegem. De ebben nincs. Akkor sem lenne olyan kopvenyelos a dolog menne azert avval a blockal. A futomuvom lehet allitani. Persze hogy nem lesz olyan a hangja de melyebb viszont lesz es nem fog annyira vinnyogni azert kerdem hogy jo e hozza mert az rs re mar vettem uj kipufogot es ide nincs kedvem (nem mar nincs meg mert azt is eladtam ahogy a motor tobbi reszet..)
Lehetségesnek lehetséges, csak amennyit ráköltesz az átalakításra, annak az árán veszel egy motort. Ahogy a 3-as válaszoló leírta, a váz és a blokk totál nem egy méret.
De amúgy én is 190 cm vagyok, ennek ellenére nem kicsi az RS 125, pedig tavaly előtt Debrecenből Salerno-ig (Olaszország) mentem vele és vissza, 160-180 km-t folyamatosan kilehet bírni rajta ilyen magassággal. Széles gumi az nem igazán érdekli a rotax122-es blokkot, nekem is elől 120-as hátul 170-es gumi van. A kipufogó nem jó rá, mivel a 2T és 4T merőben más, 2T-nél pedig a kipufogó a teljesítmény egyik fő meghatározója. Ha a hangot akarod vele manipulálni, lehetetlen, mert a 2T magasan pörög aminek jellegzetes, semmivel össze nem téveszthető hangja van. Maradj az RS125 vázánál. De ha nagyon akarod hogy nagyobb legyen a váz, akkor próbálj RS250-et, de abba is kicsi lesz a Rotax 122, szóval ott is alakíttatni kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!