BMW M3, Lancer EVO?
Van különbség a fenntartási költségeikben? Tehát az egyik nagyon drága, a másik nagyon-nagyon drága, vagy kb egy szinten mozognak? Főleg szervíz és alkatrész árak, illetve, hogy mennyire értenek a típusokhoz.
BMW-ből M3 E46 vagy esetleg E90, Lancer esetében EVO VIII-IX-X. Érdekelne még a WRX STI is.
Igazából 4-5 millióból már kijön az E46 és 8/9-es EVO is, tehát mondhatni, hogy egy árban vannak. Amit írtak, hogy viselkedésre ég és föld, az igaz, s ez nem csak abban nyílvánul meg, hogy az egyik összkerekes, a másik meg hátsó: teljesen más a filozófia a két autó mögött. Az M3 arra való, hogy gyorsan menj vele a német autópályán, belecsússz a Nürburgringen a szalagkorlátba, esetleg hogy diszkópatkánykodj. Az EVO meg hozzá képest kanyarfaló, könnyebb is, fürgébb is, na meg ugye turbós 4 henger áll szemben szívó 6-ossal.
Hétköznapi használatra egyértelműen az EVO alkalmasabb, pláne a magyar utakon - az M3 alja és felfüggesztése hónapok alatt tönkrevágható, s alapvetően a szervíz is drágább. Az EVO-t ha ügyes ember lehet úgy terelgetni, hogy ne fogyasszon sokat (9-10 liter).
"Az EVO meg hozzá képest kanyarfaló, könnyebb is, fürgébb "
Nagy valoszinuseggel egy M3 korbeautozza a vele egykoru evo-t.
Nem gondolnám, hogy a lancer fürgébb lenne bármivel is, súlyuk megegyezik, viszont a BMW kicsit erősebb, az E90-es M3 pedig jóval erősebb. Fenntartási költségek szerintem megegyeznek. Mindkettő drága. De sportautókról beszélünk.
Mindkét autót elfogadnám, szerintem a mérleg nyelvét a hajtás fogja eldönteni. Hátsó vagy összkerék. Baromkodni egyértelműen a hátsó kerekes viszi a pálmás, de a másikkal is lehet ezt azt művelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!