Tényleg olyan sok gond van egy Bmw-vel mint ahogy azt állítják?
Gondolok itt arra hogy, milyen gyakran kell szervizbe vinni, költsegük kb mennyi lehet?
ha en driftelni akarok vele, mennyire ölöm az autot ezzel
320d 520-525d mik a gyakori hibak benne? egy benzines, vagy dizel bmw-t dragabb szervizelni vagy karban tartani? vagy melyik a jobb?
Egy e34-es benzines 5-ös vagy e30-as benzines 3-as lenne jó driftre.
Kell bele sperrdiffi hogy ne csak a belső kerék forogjon.
Kezdetnek ennyi elég.
Ez olyan 700.000 forint.
Ha normális autót akarsz akkor olyan 1.5 milla kelleni fog.
Az autósportokban (ide tartozik a driftelés is, még ha utcai amatőrködés is) sokkal nagyobb igénybevételnek van kitéve az autó, mint a normál mindennapi nyugodt vezetés során.
Ezért hamar kijöhetnek a bajok, ez minden autónál így van. Egyben költséges is ezen okból. Ahogy már írták, rá kell szánni a megfelelő összeget és nem egy alkalommal.
A felsorolt típusok egyike sem alkalmas driftelésre. Gyengék, dízelek, nincs bennük sperrdifi.
Driftre E30, esetleg E36 minimum 2500 cm3-es benzinmotorral, sperrdiffivel, kemény futóművel. Ez a két típus nem túl szervizigényes, ha jó állapotú, de mára úgy le vannak élve, hogy pár százezret benyelnek, mire jónak lehet őket nevezni.
Nem olyan komolyszintu Driftautora gondoltam mint mondjuk ken block fiestaja, hanem mint mondjuk ez a fazon is
lenyom a varosba a 1992 bmw m5 e34-el https://www.youtube.com/watch?v=sGWU0INXyGA
es ha minden összejönne akkor kitudnek menni nemetorszagba dolgozni, ahonnan aztan lehetne felretenni boven penzt, erre a celra
Az egy M5, azért lehet vele driftelni. Bőven 300 LE felett van, és van benne normális sperrdiffi.
Egy dízellel ezt nem tudod megcsinálni, és nem is fogja bírni.
A TDS elég rossz hírű motor, bár van, aki esküszik re, de általánosságban nem ajánlják. A 20-25-30d-k úgy tudom jobbak, de ki tudja hányszázezer km van bennük, valószínűleg félmillió felett. Vannak általános problémáik, mint a szívósori pillangók beszívása, amik viszonylag könnyen, bár nem túl szakszerűen orvosolhatók. A turbó egy plusz hibalehetőség.
Én hathengeres benzines párti vagyok, azokkal nem szokott gond lenni, jól is mennek, teljesítményükhöz mérten pedig jól fogyasztanak. Azokat ütheted is, normális karbantartás és bemelegítés mellett sokat kibírnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!