Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Mercedes w220-as S-osztály,...

A Mercedes w220-as S-osztály, tényleg ennyire szar, ahogy sokan köpködik, vagy csak a légrugósakat kell elkerülni és akkor nincs gond?

Figyelt kérdés
2014. febr. 23. 20:01
 1/6 anonim ***** válasza:
34%
Tényleg annyira rossz. Még a Bálnánál (W140) is rosszabb, pedig az is egy elég drága fenntartású, problémás darab.
2014. febr. 24. 03:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 VarMa ***** válasza:
49%

A W220 kb olyan mint egy luxus prosti, sok penz kell hozza egy elvezni tud...

Altalaban azert szidjak mert "gonbokert" megveszik es minden szar rajta mert a sokadik tulajon megy keresztul es mindenki csak rugta....

Az teny hogy amikkel en talakoztam azokban mindegyikben volt mar cserelve a rugostag(elso az osszesben, a hatso neha,neha).Relative nem olcso de belehet szerezni kulfoldrol kimondottan jo aron a gyarihoz kepest.


Dieselekkel nem volt tapasztalatom csak annyit tudok hogy a 320CDi eleg stabil dolog de a 400CDi-tol mentsen meg az eg...

A 430,500-rol csak jot tudok mondani mint teljesitmeny mint megbizhatosag szinten, ha a fogyasztast nem nezzuk...

S55AMG na ez mar finoman szolva durva (menetteljesitmeny, fogyasztas es alkatresz arak)De mindenert karpotol amikor lepadlozod, plane ha mar a tiltas is kivan szedve belole...

2014. febr. 24. 06:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Nem volt szerencsém még ilyen autóhoz, de én nem hinném, hogy olyan sz*r, inkább az a baj, hogy ez már az a generációs Mercedes, amiben abszolút mindent az elektronika vezérel és nagyon finom és spéci megoldások vannak benne. Mi magyarok ezeket szeretjük olcsón megvenni, de ha elromlik valami, akkor az nagyon drága, és ezt már nem szeretjük. Igazából nem is éri meg ilyeneket fenntartani, mert nagyon-nagyon drága az alkatrész hozzájuk, jobban jár az ember, ha vesz egy fiatalabbat.
2014. febr. 24. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 4165 ***** válasza:
Mindegyik légrugós.
2014. febr. 24. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Jót kell venni belőle, akkor nem kell a gatyád is rákölteni.

Mivel nem értékállóak annyira a Mercedesek, Bmw-k, Audik, így hamar az anno 25 millás luxusautóból lesz 10 majd 5 millió. Amint kijön az újabb modell annyiba se fog kerülni néhány év után.

W220 problémásabb, mint a 140-es és kommerszebb is. Utóbbit nem úgy kell érteni, hogy silány a minőség, de szervizigényesebb.

140-esnél gyakorlatilag a kábelköteg egy érzékeny pont. Ha viszont 320-est vagy dízelt veszel ott nem jelentkezik ez a probléma.

Széria közepén egy "alagutat" alakítottak ki, hogy ne égjen szét a hőtől a kábelköteg.

Golyópályás itt még a kormánymű, dupla üveg, erősebb karosszéria...

320-es cdi ha jó nincsen baj vele, viszont első éves modellekben a 400 cdit kerülném, hisz egy új konstrukció volt anno. Most már 420-es meg 450-es cdi van.

Városban elég sokat esznek, de országúton jól fogyasztanak. Cdi fenntartása költségesebb, mint egy benzinesé. Eladás szempontjából viszont a dízel jobb lehet.

2014. szept. 24. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Igen, elég szar. Ez a legrosszabb S osztály, totalcar népítéletek is ezt bizonyítják.
2020. aug. 12. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!