Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hyundai coupe mivel lehetne...

Hyundai coupe mivel lehetne elkezdeni a tuningolást?

Figyelt kérdés
2014. dec. 22. 18:28
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
2003
2014. dec. 22. 18:28
 2/13 anonim ***** válasza:
100%
Ami(k)re pénzed van.
2014. dec. 22. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
100%

Külalak?

Teljesítmény?

Kényelem?

Mire szeretnél tuningolni?

Nekem mindig az jött ki, hogy olcsóbb olyan autót venni, ami a gyári specifikáció szerint megfelel az elvárásaimnak.

Az optikai tuningot néhány krómozott kiegészítővel kezdeném.

A teljesítményt kipufogó cserével és új motorvezérlővel

A kényelmit az ülések testreszabásával

2014. dec. 22. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

az autó alapból is sportosan néz ki. googléba rögtön kidobja.


bőr üléses tehát belső esztétikai is megvan.


tuningra anniyt gondoltam, hogy egy jó alufelni lökhárító elöl hátul, küszöb. sebváltó gomba. nem tudom mik vannak még ami feldobja. leginkább esztétikai tuningra vágyom. motorja 136lovas nekem bőven elég. max egy chipet raknek bele semmi több.


. Az egész belső fekete bőr műszerfaltól kezdve minden. van egy két műanyag része az meg bőrhatású festékkel van lefújva. műszerfalat vagy a légterelőt gondoltam lecarbonozni. de van annyi féle vagy ilyen foliával vagy valamivfel. milyen szín passzolna?

2014. dec. 22. 19:01
 5/13 anonim ***** válasza:
100%

"nem tudom mik vannak még ami feldobja."


Ennek csak a fantáziád szab határt. Pl a mennyezetre egy festőművésszel ráfestetheted a Sixtusi Kápolna valamelyik freskóját. Vagy mondjuk a kalaptartóra készíttethetsz egy igényes másolatot gipszből a kedvenc szobrodról. Vagy a hátsó ülés helyére berakhatsz egy mini szökőkutat.


Mi nem tudjuk, hogy te mit szeretnél, légy kreatív, amennyire csak a pénztárcád engedi.

2014. dec. 22. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

amiket te mondtál az már túl kreatív nekem :)


egyébként vannak ötleteim csak kíváncsi lettem volna hogy ti mit mondtok.

2014. dec. 22. 19:22
 7/13 anonim ***** válasza:
100%
A krómbizbaszokat, meg matricákat, kamu légbeömlőket, hótolókat hagyd ki róla.
2014. dec. 22. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
100%

Az ültetés "jól néz ki", de az utazási kényelmet tönkreteszi.

A króm díszekkel senkinek sem ártasz. A kétszínű fényezés, ha eltalálod nagyot lendíthet.

Divat a krómozott kipufogó örök divat

Pár plusz műszer a vezetőnek jól nézhet ki (egy klasszikus a három időmérő óra)

A motorházra extra embléma (lehetőleg saját tervezés)

A hátsó lámpák egyszínűvé varázslása talán már nem divat


Egy krómfestett csík a sárvédő éleken és a küszöbökön lehet szép


Ha ilyenbe vágnék, vigyáznék, hogy ne a divatot kövessem, mert akkor "máshogy lenne egyforma" az autó

2014. dec. 22. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%
1 a lényeg, ne arra menj, hogy minél olcsóbban jöjjön ki a dolog, mert abból szokott kisűlni a legviccesebb bégeredmény, inkább gondold meg jól mit szeretnél, és költs rá pár forinttal többet de akkor minőségi és mutatós alkatrészeket használj.
2014. dec. 22. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
70%

Jó választás!

Csak pár ötlet/tapasztalat:

Alufelni: bármekkora felnit teszel rá, a kerék (felgumizva) legalább nagyjából akkora legyen mint a gyári (nagyobb felnire vékonyabb uldalú gumi). -A váltóméretet a gumis tudja. Tudd meg a gyári ET számot és mindenképpen ilyen felnit vegyél (kisebb Et-kilóg a kerék a kocsi alól, nagyobb Et-kitekert kormánynál besúrol). Számíts rá, hogy 4db 17-es gumi, minimum 120Eft. Az úthenger szélességű gumi már nem divat. (nekem 7,5 széles a felnim és imádom a szerpentineket, de még soha nem csúsztam meg). A legtöbb ember nem hiszi, de az alufelni sokkal nehezebb, mint az acél. Mivel ezt a tömeget forgatnia kell, a motor sokkal nagyobb többletnek "érzi", magyarul szarabbul megy a kocsi. Ha teheted vegyél minél könnyebbet, vagy inkább magnéziumot. A rallisok sem poénból használják ezt.

Kipufogó: Lámpától lámpáig jól hangzik a hangos dob, de 100km-en keresztül a folyamatos ordítást hallgatni már nem ilyen élvezetes. Sokan azt hiszik, hogy a folytás nélküli 60-as rendszer az ideális, meg az, ha méteres lángokat köpköd. Azoknak a lángoknak sokkal több hasznát veszed a motoron belül, erővé alakítva. Az én civic vti-m (160le/8500rpm), sokkal gyengébben megy (ordít, de erőtlen) üres kipufogóval, ezért rakattam bele egy kis folytást. Most érezhetően nyomatékosabb.

Ha profi munkát akarsz, ajánlom Janóékat Pesten.

Festés: vannak már nagyon jó minőségű autómatricák. (bízd szakemberre, mert, ha elrontod a felrakást az udvar végében, sokkal többe fog kerülni) Ezt leszedheted, ha már nem kell. Divat az elemek karbon matricázása, meg a matt fekete csíkok/feliratok. Fekete felnik. Ha mégis telibe fújatnád, 250Eft alatt ne számíts korrekt munkára.

A króm szép egy a6 audin, de ehhez a streetracer géphez nem illik.

Lökös, szárny:

A vasalódeszka hátsószárny inkább vicces, mint divatos.

Én az üvegszál lökösöket kidobtam, mikor harmadszor is kezdtek berepedezni. Inkább megkerestem, milyen a legkeményebb gyári kiadás (esetemben Type-R) lököse és két bontott gyári lökhárítóból, meg egy alsó toldatból csináltattam egy hasonlót egy ügyes műanyagossal (viccesen olcsón). Azóta semmi bajom vele.

És végül az örök igazság: A kevesebb néha több!

Szóval, csak átgondoltan, visszafogottan, igényesen!


(elsőre fennakadtam a "trágárszűrőn! :-) Elnézést a moderátoroktól a plusz munkáért!)

2014. dec. 22. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!