Szelepszárszimeringet lehet cserélni a hengerfej levétele nélkül?
Hát.... a főtengely felől elég körülményes!
Bár... ha a hengerfej levétele nélkül ki tudod venni a szelepet, könnyen ráhúzod a szimmeringet...!
Lehet, de trükkös. A gondot ugye az okozza, hogy a szeleprugót hogyan tudod levenni a szelepről úgy hogy ne nyomódjon be a szelep.
Na most ezt meg kell akadályozni. Kézenfekvőnek tűnik az adott henger dugattyúját felső holtpontra tenni így a szelep nem esik bele a hengerbe. Ha ez nem elég, akkor a gyertyanyíláson keresztül valamilyen alkalmas eszközzel meg kell tartani a szelepet. Olyat is szoktak csinálni (az egyszeri szerelők) hogy egy gyertyát átalakítanak úgy hogy a porcelán részét egy kerékszeleppel cserélik le. Ezen át fel kell fújni a hengert (zárt szelepek és dugó a felső holtponton) a nyomás (4-5 bar) annyira megtartja a szelepet, hogy ki lehet venni a rugó rögzítését. Apropó, a szeleprugót összenyomni is kell valami célszerszám.
lehet de nincs ertelme!
a szelepszarszimmering akkor kuka, ha a szelepvezeto es a szelep kozott megnot az illesztes.ekkor uj vezeto is kell es a szelepen es a szelepfeszken ujra kell munkalni koszoruvel a tomito el szelesseget is mert az is megszokott novekedni.
csak szimmeringet a kontar barmok cserelnek, az csak ideig oraig megoldas
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!