Az ELBA feszültségszabályzó és indexrelé mellé másra nincs szükség hogy az irányjelző és a kürt működjön?
Az ELBA magában foglalja a feszültségszabályozót + indexrelét + villogtató áramkört.
Én nem értem a kérdésed.
Az egyenirányító nem része a ELBAnak, az egy különálló cucc. Én nem vagyok jó németes, szerinted hol szerepel még a rajzon a fesz szabályozó ( az ELBAn kívül? ). Én nem látom ( nem kötözködésből írom, tényleg nem látom ).
Én egyébként ezt építettem meg, mert kb 1500Ftból meg volt:
Az idex kapcsoló mellet van a feszültség szabályzó, de csak 2 lába van bekötve.
És az egyenirányító is kell hozzá, vagy elég egy dióda is?
Én is megépíteném azt az elektronikát csak nem értek hozzá.
Kürthöz és irányjelzőhöz elég az elba és az egyenirányító kocka.
A fesszabályzó dolga a rajz szerint, hogy a tekercsről a gyújtáskapcsoló középső lábára (59-es) kötött vezeték váltó áramát leszabályozza és a gyújtáskapcsoló 59b lábán így már a leszabályzott fesz van, így mikor a gyújtáskapcsoló 2-es állásban van és jár a motor, akkor az 58-as lábon megtáplálja a km óra és a hátsó helyzetjelző lámpát. Remélem érthető.
Az irányjelzőhöz és a kürthöz ez esetben semmi köze.
Így már érthető :):):):):):):):):):)
Köszönöm szépen !!!!!!!
Nem hagyom ki az aksit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!