Az ELBA feszültségszabályzó és indexrelé mellé másra nincs szükség hogy az irányjelző és a kürt működjön?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az ELBA magában foglalja a feszültségszabályozót + indexrelét + villogtató áramkört.
Én nem értem a kérdésed.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az egyenirányító nem része a ELBAnak, az egy különálló cucc. Én nem vagyok jó németes, szerinted hol szerepel még a rajzon a fesz szabályozó ( az ELBAn kívül? ). Én nem látom ( nem kötözködésből írom, tényleg nem látom ).
Én egyébként ezt építettem meg, mert kb 1500Ftból meg volt:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az idex kapcsoló mellet van a feszültség szabályzó, de csak 2 lába van bekötve.
És az egyenirányító is kell hozzá, vagy elég egy dióda is?
Én is megépíteném azt az elektronikát csak nem értek hozzá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kürthöz és irányjelzőhöz elég az elba és az egyenirányító kocka.
A fesszabályzó dolga a rajz szerint, hogy a tekercsről a gyújtáskapcsoló középső lábára (59-es) kötött vezeték váltó áramát leszabályozza és a gyújtáskapcsoló 59b lábán így már a leszabályzott fesz van, így mikor a gyújtáskapcsoló 2-es állásban van és jár a motor, akkor az 58-as lábon megtáplálja a km óra és a hátsó helyzetjelző lámpát. Remélem érthető.
Az irányjelzőhöz és a kürthöz ez esetben semmi köze.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Így már érthető :):):):):):):):):):)
Köszönöm szépen !!!!!!!
Nem hagyom ki az aksit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!