A nyugati traktorok esetében hogy működik a szervíz, ha például leáll a gép a földön, akkor hívni kell a szervízt, kijönnek, vagy elszállítják? Mi az amit maga is javíthat az ember ezeken a gépeken?
Hát az MTZ-ket azoknak nem kell hivni senkit, mert a mezőn is megtudják szerelni, ha meg nem, akkor hazahúzzák őket egy másikkal, és otthon megszerelik.
Más a helyzet az ilyen több 100 ezer eurós Fendtekkel, John Deere-kel, stb, nos ha ezeknek bajuk van, megállnak, letilt az elektronika, és ott bizony csak a szerviz segithet. Ha kell, kijönnek a mezőre is a gépért, csakhogy gyakran előfordul, hogy több 100 kilóméterről jön a szerviz, vagy csak másnap jönnek ki, és a traktorral ha dolgoznak, általában ott dolgozni kell, nem lehet húzni az időt. Sokszor előfordul az ilyen fullos Fendteknél is, hogy a spéci fokozatmentes váltó miatt haza sem lehet vontatni őket, és akkor a mezőn kell éjszakázni mellettük, hogy nehogy reggélre magától eltűnjenek.
A 80-as 90-es évjáratúak nincsenek annyira agyon elektronikázva!
És igen ha komolyabb baja van haza kell húzni, vinni valahogy mint a minszkit is, a föld közepén annak sem álltok neki pl. egy motor, váltójavításnak szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!