200. 000 Ft-ért találok jó autót?
150.000-200.000 között szeretnék autót venni, sajnos többért nem tudok.
Érdemes ilyen árkategóriában autót venni?
Ha igen milyen autót ajánlotok?
Én Kadett-et vennék, de ha csak városi rohangálásra kell, akkor valami kisebb is jó, pl: Renault Twingo (aranyos, és egyben igénytelen autó).
De bármit veszel, biztos hogy költeni kell majd rá. :(
Sok barom nyakkendős ökör, aki nem ért az autókhoz egyből folyik a nyála, hogy jajjjj, ennyiért nem kapni normális autót, meg irreális hirdetés, még a próbakört se bírja ki...
Ha meg tudod magad is szerelni, lehet 50-ért is kapni autót, én rengeteg autót szereltem már magamnak, nem vagyok szerelő, de pl szemeztem adagolóhibás b Vectrával is, 120-ért, rohadt küszöbös Astrával, stb...
Mivel magamnak csinálom, csak anyag kell, és sokszor van, hogy még kerestem is rajta...:D
csatlakozom az elottem szolohoz. de azert kisebb onbizalommal kezelje ezt a sok kontar mert tobb szazezer ment mar el szerszamokra, tobb mint 10ev szerelesi rutin, kivalo szakmai bizi es nap mint nap tanulok ujat meg belegondolok regen milyen kontarsagot csinaltam.
mostani kocsim boven 200 alatt vettem torotten es sok apro hibaval, egy tipptopp ebbol 1misi, persze sokat koltottem ra es meg a veget se latom, lehet elmegy ra 500-800is de addig is jon megy teszi a dolgat.
ha nemtudsz sokat rakolteni akkor olcso arfekvesut vegyel, veletlen se ugorj bele egy 20eves luxiskocsiba lelakva. akarmilyen szep feltamasztani teneked szerintem se idod se penzed nem lesz ra.
ahogy fent irtak a hasznaltautohun a reszletes kereson beikszeled muszaki minimum 1ev pl. 2015/12 es min 150 max 250(alkudni is lehet utana) es a legszebb legjobb alapotut elhozod ami nem hiresen elcseszett tipus.... pl. 1.6td focvagennyt kerulnem ingyen is!
Az én 205 1.8D Peugeot vasamat viheted 80+eredetvizsga árban.
De felkészítlek, hogy azonnal vinned kell műszakira, ezzel az alváz-rozsdásodással meg "akárhol" nem fog átmenni. :D
Motor, egyéb rendben.
1987-es vas kb. 300.000 km-rel. Átlagfogyasztás 4-5 L.
Az átírást mindenképpen elvárom.
Ja meg tudok egy gyakorlatilag gyári állapotú, 70.000 km-es Skoda 105-öst, friss műszakival szintén 100 körül.
Na látod, kb. ilyen ajánlataid lesznek ennyiért.
#11: Ha jól emlékszem írtam valami figyelmeztetés félét:
"Persze ezeket az olcsó autókat fenntartásokkal kell kezelni, néha lehet jót kifogni, de lehet nagy szívás is!"
Mellesleg itt a kedven cikkem a témában:
Én 9 éve vettem 500.000,- Ft-ért a mostani vasamat.
3.0 V6 Renault Safrane, '95-ös gyártás.
Fullextrás luxusautóként gurult le a gyártósorról és sok szempontból a mai napig annak számít. Tempomat, központi, kétoldali digit klíma, ABS, airbag, elektromos ablakok, természetesen szervokormány, ez akkoriban nem számított alapfelszereltségnek.
Azért volt olcsó, mert az emberek nem mernek ekkora köbcentit venni, azt gondolják, leeszi a gatyájukat. Persze, városi autónak így is van. De aki hosszabb távra is tervez, az elgondolkodhat, hogy az autópálya-tempónál hogyan tudnak mondjuk egy 1.2-es Lacettit 10 l / 100 km alatt tartani, ott, ahol ez a kocsi elsétál 7 literből.
Fiatal sofőrnek, főleg első autónak nem javasolnák ilyet. Az igaz, hogy a nyomatékával jól tolerálja a váltási-kuplungolási bénázásokat, de túl erős ahhoz, hogy egy rutintalan sofőr minden körülmény között kordában tudja tartani.
Szervizre nem kellett sokat költeni, gyakorlatilag csak a szokásos kopó cserélős dolgok. Az ilyen vasakat nem a három évente elkopásra tervezték.
Lehet szidni a francia kocsikat, de ami engem 8-9 éven át nem hagyott állva sehol, arról lepereg a szapulás.
Szerintem érdemes azt a 200.000,- keretet még állni hagyni és majd a kétszereséért kocsit vadászni, inkább régi felsőkategóriás vasak közül, mint újabb "játékautók" közül. Lehet, hogy esetleges alkalmi szervizköltségben többe kerül, de sokkal ritkábban van ilyenre szükség, még magas kilométer-számnál is, mint egy 200.000 km-re tervezett kisautó esetén. Lehet, hogy biztosításod, súlyadód magasabb, de a luxusautó kategóriájában már 20 éve is jelentet valamit az aktív és passzív biztonság is, az ember élete meg megér némi plusz költséget.
Köszönöm a válaszokat, eddig nem derült ki de igen, első autó lenne.
21/F
wadmalac azert ne javasold a felsokategoriat ha a 200 is gond....
siman ratudnek kolteni 600 t a kocsimra es havi max 30-50 el csinalgatom....
jo nem kotelezo 200 alatt olyat venni amibol a tipptopp 1misi :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!