Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Pneumatikus furot motornak...

Titi Pál kérdése:

Pneumatikus furot motornak használok, hogy lehet kiszámolni, hogy hány watt a teljesítménye?

Figyelt kérdés
Léghajtásu biciglit épitek.

#pneumatikus #léghajtás
2014. dec. 7. 11:49
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
És mekkora hatótávolságot tervezel? 1-2 kilométernél többre nem elegendő egy akkora tartály tárolóképessége, amit egy kerékpár elbír. Vannak méret, és tartály nyomásállósági korlátok. A sűritett levegő a létező legrosszabb az adott térfogaton tárolható energiát tekintve.
2014. dec. 7. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
Minek akarod a teljesítményt számolni? Egyébként azt nem olyan egyszerű, mint pl villanymotor esetében, ahol az feszültséget és a felvett áramerősséget mérve kiszámolható.
2014. dec. 7. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 Sezlonyrugó válasza:
Azzal sajnos nem fogsz messzire jutni
2014. dec. 7. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:
Háromkerekü biciglit épitek,két 300 báros tartájal.Ahoz,hogy még biciglinek minösüljön a meghajtó motor 300w-nál nem lehet több.A tartáj hejett lehet kompreszort teszek bele
2014. dec. 7. 14:04
 5/16 anonim ***** válasza:

És a kompresszort mi fogja hajtani? Áram? Annak akkumulátor kell. Benzin? Akkor annak is kell tartály.

Minek ennyire elbonyolítani, és hajtás-transzmisszió céljára használni a sűritett levegőt? Vesztesége van a kompresszornak is, az egész rendszer sokkal nehezebben szabályozható mint az elektromos hajtás.

Vagy valahonnan "levődött" egy pneumatikus fúró, és fel akarod használni?

2014. dec. 7. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
diesel álomotorra gondoltam akompreszor üzemeltetésére.Azért bonyolitom tul,mert a dongó kevésnek,és kevésbé hatékonynak bizonyul.A nyáron budapeströl dongomotoros biciglivel mentem bécsig,a végcél salzburg volt,csak a fötengej csapágyam eltört.Most épitek egy háromkerekü tiket,melyel hoszabb távot tervezek
2014. dec. 7. 14:42
 7/16 A kérdező kommentje:
Ez egy korábbi probálkozásom: https://www.youtube.com/watch?v=zAuD3uqVrTs
2014. dec. 7. 15:01
 8/16 anonim ***** válasza:

Trolibuszhang-szimulátornak jó, járműnek kevésbé. A féloldalas hajtás halva született, próbálj meg szűk fordulóban elindulni, ha a hajtott oldal van belül.


Mivel tudod garantálni, hogy a dízelmotorod teljesítménye 300 watt alatt marad? Ha felette van, már segédmotorod kerékpárnak minősül, jogosítvány kell hozzá, és ettől kezdve nem lehet mindenféle tákolt életveszélyt járműnek kinevezve csak úgy furikázni az utakon.

2014. dec. 7. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 Sezlonyrugó válasza:
Szerintem túlbonyolítod, és nagyon nagy lenne a veszteség
2014. dec. 7. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
A diesel motor csak a kompreszort hajtja,a preumatikus motor teljesitményét veszik alapul.
2014. dec. 7. 15:13
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!