Audi A3 1.9 TDI tulaja lettem. Mi vezérli hogy mennyi ideig izzítson az izzítógyertya az A3-ban? Nem melegszik a motorja. Termosztát jó, új. Normális? Keresek első spirál rúgót, ami erősebb a gyárinál, megemelné az autót, és jó az A3 gólyalábhoz?
Van egy hőfok jeladó szemből nézve a motor jobb hátsó sarkán felül, egy vastagabb cső alatt. Az adja a jelet az izzításnak. De jobban jársz ha beviszed egy szervizbe, szoftveresen pillanatok alapján kiolvassák az e a gondja és megspórolsz jó pár órát és pénzt a cserealkatrészek próbálgatásával.
Egyébként meg ültetni kell a kocsit, nem emelni:D
Szerintem nem fogsz könnyen találni rugót, a TDI nehezebb mint a benzinmotor. A nagyobbakban meg szerintem mindig sportosabb futómű van, amivel szintén lejjebb lesz.
Lehet bhogy a hűtő ventillátort direktbe köttötték, így állandóan megy, vagy a hőgomba behalt így fals jelet küld a vetillátorhoz, és az így állandóan megy vagy alacsony túl alacsony hűtővíz hőmérsékletnél már bekapcsol.
Vagy ez vagy a termosztát.
Más hiba nem valószínű.
Mármint a nem melegedő motorra:)
Az izzító gyertya pedig addig ízzít amíg a hengerben megfelelően felmelegzsik a levegő...
Ha car az izzitó gyertya ami régi autóknál előfordúl akkor nem tud kellően emelni a hengerekben lévő hőmérsékleten, ilyenkor akár indíthatatlan is lehet az autó, főleg télen.
Szerintem a fútóművet nem lehet hívatalosan megemelni nagyobb rugóval.
De egyébként sincs értelme mert instabill lessz az autó nagyobb sebességnél.
szerintem:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!