Hogyan tudnám megfelelőre beállítani a karburátort Simson S51 motoron?
Adott egy motor, egy 16n3-as karburátorral. A benzinszint meleg motornál megfelelő, nem folyik a túlfolyón. Hideg motornál, ha picit megdöntöm oldalra akkor egyből ömleni kezd a benzin, magas a benzinszint, de ezt betudtam annak, hogy a benzincsapom ereszt, mert rossz benne a tömítés(szivárog a csapból a benzin).
Hidegen nagyon pörög, nagy erő is van benne, viszont melegen lassú, nem pörög, gyenge gépezet válik belőle.
Valamint a végsebességgel sem vagyok megelégedve, 50km /h körül mozog, ami nem éppen megfelelő(melegen mérve).
1:50-es keverék, 50ccm-es henger.
"A benzinszint meleg motornál megfelelő, nem folyik a túlfolyón"
Attól, hogy nem folyik, még nem biztos, hogy jó a benzinszint.
"Hideg motornál, ha picit megdöntöm oldalra akkor egyből ömleni kezd a benzin, magas a benzinszint, de ezt betudtam annak, hogy a benzincsapom ereszt, mert rossz benne a tömítés(szivárog a csapból a benzin)"
A benzincsap tömítésének közvetlenül nincs köze a benzinszinthez. Azt az úszónak és a tűszelepnek kell szabályoznia, akkor is, ha szivárog a benzincsap. Persze ha sokáig szivárog, egy idő után elfárad a tűszelep és átereszt. A te esetedben vélhetően erről van szó, mert a benzinnek nem szabad túlfolynia attól, hogy kicsit megdöntöd a motort. A 16N3 központi úszóházas, eléggé meg kell dőlnie a karbinak, hogy elinduljon kifelé a benzin.
Egyébként meg van ez az oldal:
Kellően részletes, szakszerű, a leírása alapján nagyszerűre be lehet lőni a karbit. Érdemes a benzinszint beállításával kezdeni, mert a tünetek alapján (megdöntve folyik a benzin, hidegen erős, de melegen nem) valószínűleg nem zár a tűszelep és túl magas a benzinszint.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!