Autó féknyergének a fékmunka hengerének járnia kell kézel?
Amelyik nyeregnél kézzel nem tudom vissza nyomni megnyitott légtelenitőnél és ráhúzva egy hosszú csövet, hogy abba nyoma a felesleget, azt a nyerget akkor atomjaira bontom és kipucolom!
Tehát, ha légtelenítő nyitva és van benne folyadék kézzel vissza kell tudnod nyomni!
Kivétel a speciális kialakítás, ahol rögzítőfék miatt tekerni is kell(esetek 99% célszerszámot igényel).
Fékfolyadékot meg illik cserélni 2évente, mert bomlásnak indul, 10évente meg mindenképp illik szétszedni minden fő és munka hengert és kipucolni.
Egy teli tank benzin után meg illik kifújni a féknyeregből a fékport, benzinkúton mondjuk kerékpumpálóval is megoldható!(alászeded maxra a kormányt és úgy odaférsz)
5# vagyok, ha értesz hozzá miért kérdezted? Nem vagy biztos magadban vagy felmérted hazánkban mennyi a kuruzsló és kontár? Sajnos sok :(
Még egy-két, ha már fék.
Féktárcsát SOSE szabályzunk, a betétek élét munkáljuk le, akár egy "lamellás" koronggal a sarokcsiszoló segítségével. Így az első pár méteren már nagy a tapadási felület.
Lazára illesztett betét tartó szegnél meg feltétlen rakunk új biztosító gyűrűt/sasszeget/stb.
Dobfékeknél meg ellenőrizzük a felfekvő felület fékezéskor kb. félúton van e, mert "túl fent" kicsi a fékhatás, "túl lent" meg átmehet önzárásba. Ez még akkor volt izgalmas munka amikor nem önbeálló dobfékek is voltak, pl. klasszikusnak mondható egy barkas vagy bogár.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!