Heló! Valakinek van valami tapasztalata a 2T motorok hengerének hüvelyezéséről?
Mivel lesz másabb mint a nicasil bevonat,érdemes hüvelyeztetni?
Adnak itt is hozzá dugót mint a fúrásnál?
Mennyire tartós?
A válaszokat előre is köszönöm.
A hüvelyezés nem azonos a fúrással, se ma nikasilos bevonattal.
Ha megnézed a hengert, akkor van a középső része, a furatot körülvevő csőszerű rész, azon kívül pedig a henger, ami ezt körülveszi illetve a bordák rajta. Hüvelyezésnél ezt a belső "csövet" cserélik ki, mert pl. nem lehet tovább fúrni. Ha beletették az új hüvelyt utána jöhet a fúrás meghatározott méretre.
Magyarul akkor érdemes/kell hüvelyeztetni, ha elérted a legnagyobb méretet amire fel lehet fúrni.
Hogy mennyire tartós és hogy sikerül, az a helytől is függ ahol csinálják - ezt is el lehet rontani, mint mindent.
Köszi szépen.
Elsősorban azért kérdeztem mert nicasilos henger van a mocimon és az előző gazdája annyira szétkoptatta hogy lejött a nicasil réteg.
Már szereztem rá bontott hengert(ez volt a legjobb és legolcsóbb megoldás jelenleg)amin tökéletes a nic.bevonat.
Köszi még egyszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!