Az alábbi kategóriák, tulajdonságok közül melyiket válasszam? Illetve ti melyiket választanátok?
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek, hogy az alábbi tulajdonságokat figyelembe véve melyiket választanátok?
Tuningolás, kinézet ( külső - belső), fenntartás ( javítás költség,fogyasztás), gyorsulás. Szóval az összes szempontból. Nem családi autónak lenne, tehát 2-3 személy szállításra.
Az autók: Ford cougar, Audi a4 b6, Audi a6 b5, Seat cordoba(mk2), Seat leon(mk1), bmw 320d vagy 316 benzin
Miért érzem úgy, hogy alacsony a vásárlási keret?
Amúgy Cougar vagy Leon.
Ha van pénz akkor a többi.
Tuning: A4, 316 (persze ha E36-ról van szó). Brutális külsőt lehet csinálni nekik, nekem 318i van, E36-ból, és még kész sincs, már is dicsérik orrba-szájba :D
Fenntartás: A4, hiedelemmel ellentétben nem szervíz igényes autó (2 barátom is A4 b6 1.6-ot használ, tökéletesen elégedettek)
Nekem a BMW-vel fél év alatt egy önindító újítás szükségeltetett, de már úgy vettem meg hogy szar volt, szóval tudtam róla. Iszonyat szívós motorjuk van, taposom neki éjjel-nappal, nem fekszik meg.
Volt hogy barátnőhöz is jártam akkor lábujjheggyel nyomtam a gázt :D :D de sikerült kihozni 6.5-7 literből a fogyasztást. Egyébként is 318i-nek van a legjobb fogyasztása. 1.6 gyenge, sokat eszik, 2.0 meg már hat henger és nagy azért eszik sokat.
320d-vel jól járnál.
Mármint fogyasztás terén. Adagolók azokba is borsosak, akár az audihoz.
Röviden ennyi ami eszembe jutott, ezek legalább személyes tapasztalatok, szóval indulhat a sok Suzukis részéről a lepontozás ;)
Annyival egészíteném ki az előzőt, hogy egy 318i helyett inkább egy 20,25,28i.
Ezek ugyan annyit fogyasztanak, igaz ha nyomod neki megvan a 11-12 liter.
Nekem a legjobb városban úgyszintén lábujjheggyel nyomva 8,5 liter, 520i e39.
Inkább tankolok 1-1,5 literrel többet száz kilóméterenként egy gyönyörű hangú 6 hengeres motorba, mint egy átlagos 4 hengeresbe.
Ha 3-as BMW-be van ilyen motor, azzal már lehet jókat csapatni.
Nem szerettem a BMW-ket... de megvettem életem első példányát, és valamit átírt az agyamban, hogy csak és kizárólag BMW-ket fogok ezután venni :D
Még a 20 éves autóban is megvan a komfortérzet, erő, dinamika, minden. Lehet neked nagyobb igényeid vannak, de azt mondom a puding próbája az evés.
Nem tudom hogy mennyire állsz valóban autóvásárlás előtt, hiszen ha valóban tuningolni akarod és sok pénzt akarsz beleverni, akkor kellene egy elképzelésed legyen. Tuningolni akarod, akkor miért számít annyira a javítási költség? A motor buherálására a gyatyád is rámegy.
Szóval kinézet alapján kellene döntened, melyik az amelyikből szebbet ki tudsz hozni?
Ha én venném: a lehetőségekből a BMW-t kizárnám, jó autók, de nagy a BMW mánia és fölösleges beálljak a sorba.
Audit vennék, hétköznapi használatra egy A6 B7 Avantot, tuningolni esetleg egy A4 B7 sedant. Ültem olyan S-line-ban, nem rossz se külsőre, se belsőre.
A felsoroltakból a nyerő a Seat Leon 1.8T, ha lehet Cupra, mind kinézetre, mind tuningolás miatt. Igazi fiatalos sportkocsi;)
Ha nem ezekből kell választani, akkor egy S13-as Nissan 200SX-et vennék!
azért milliárdos se vagyok, de pl ha egy kuplung szett 200 ezer vagy 50 ezer nem mindegy :D tuningolni se agyon akarom és egyből hanem lassan szépen építgetni.
A bömöst valahogy én is kizárom, a 2001 től gyártott 3 as ami tetszik, de valahogy nem illik hozzám. a4 b5 ön gondolkodok néha, de mindig rájövök hogy ha meglátok egy b6 ot hogy a b5 egy rakás szar :D esetleg ha van más jó ötlet mint amit felsoroltam szívesen meghallgatom
a4 b6, a6 c5. leon, cordoba, eddig ezek a nyerőek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!