Az alábbi kategóriák, tulajdonságok közül melyiket válasszam? Illetve ti melyiket választanátok?
Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek, hogy az alábbi tulajdonságokat figyelembe véve melyiket választanátok?
Tuningolás, kinézet ( külső - belső), fenntartás ( javítás költség,fogyasztás), gyorsulás. Szóval az összes szempontból. Nem családi autónak lenne, tehát 2-3 személy szállításra.
Az autók: Ford cougar, Audi a4 b6, Audi a6 b5, Seat cordoba(mk2), Seat leon(mk1), bmw 320d vagy 316 benzin
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Miért érzem úgy, hogy alacsony a vásárlási keret?
Amúgy Cougar vagy Leon.
Ha van pénz akkor a többi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tuning: A4, 316 (persze ha E36-ról van szó). Brutális külsőt lehet csinálni nekik, nekem 318i van, E36-ból, és még kész sincs, már is dicsérik orrba-szájba :D
Fenntartás: A4, hiedelemmel ellentétben nem szervíz igényes autó (2 barátom is A4 b6 1.6-ot használ, tökéletesen elégedettek)
Nekem a BMW-vel fél év alatt egy önindító újítás szükségeltetett, de már úgy vettem meg hogy szar volt, szóval tudtam róla. Iszonyat szívós motorjuk van, taposom neki éjjel-nappal, nem fekszik meg.
Volt hogy barátnőhöz is jártam akkor lábujjheggyel nyomtam a gázt :D :D de sikerült kihozni 6.5-7 literből a fogyasztást. Egyébként is 318i-nek van a legjobb fogyasztása. 1.6 gyenge, sokat eszik, 2.0 meg már hat henger és nagy azért eszik sokat.
320d-vel jól járnál.
Mármint fogyasztás terén. Adagolók azokba is borsosak, akár az audihoz.
Röviden ennyi ami eszembe jutott, ezek legalább személyes tapasztalatok, szóval indulhat a sok Suzukis részéről a lepontozás ;)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Annyival egészíteném ki az előzőt, hogy egy 318i helyett inkább egy 20,25,28i.
Ezek ugyan annyit fogyasztanak, igaz ha nyomod neki megvan a 11-12 liter.
Nekem a legjobb városban úgyszintén lábujjheggyel nyomva 8,5 liter, 520i e39.
Inkább tankolok 1-1,5 literrel többet száz kilóméterenként egy gyönyörű hangú 6 hengeres motorba, mint egy átlagos 4 hengeresbe.
Ha 3-as BMW-be van ilyen motor, azzal már lehet jókat csapatni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem szerettem a BMW-ket... de megvettem életem első példányát, és valamit átírt az agyamban, hogy csak és kizárólag BMW-ket fogok ezután venni :D
Még a 20 éves autóban is megvan a komfortérzet, erő, dinamika, minden. Lehet neked nagyobb igényeid vannak, de azt mondom a puding próbája az evés.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem tudom hogy mennyire állsz valóban autóvásárlás előtt, hiszen ha valóban tuningolni akarod és sok pénzt akarsz beleverni, akkor kellene egy elképzelésed legyen. Tuningolni akarod, akkor miért számít annyira a javítási költség? A motor buherálására a gyatyád is rámegy.
Szóval kinézet alapján kellene döntened, melyik az amelyikből szebbet ki tudsz hozni?
Ha én venném: a lehetőségekből a BMW-t kizárnám, jó autók, de nagy a BMW mánia és fölösleges beálljak a sorba.
Audit vennék, hétköznapi használatra egy A6 B7 Avantot, tuningolni esetleg egy A4 B7 sedant. Ültem olyan S-line-ban, nem rossz se külsőre, se belsőre.
A felsoroltakból a nyerő a Seat Leon 1.8T, ha lehet Cupra, mind kinézetre, mind tuningolás miatt. Igazi fiatalos sportkocsi;)
Ha nem ezekből kell választani, akkor egy S13-as Nissan 200SX-et vennék!
azért milliárdos se vagyok, de pl ha egy kuplung szett 200 ezer vagy 50 ezer nem mindegy :D tuningolni se agyon akarom és egyből hanem lassan szépen építgetni.
A bömöst valahogy én is kizárom, a 2001 től gyártott 3 as ami tetszik, de valahogy nem illik hozzám. a4 b5 ön gondolkodok néha, de mindig rájövök hogy ha meglátok egy b6 ot hogy a b5 egy rakás szar :D esetleg ha van más jó ötlet mint amit felsoroltam szívesen meghallgatom
a4 b6, a6 c5. leon, cordoba, eddig ezek a nyerőek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!