Audi a4 (1996) Mercedes w124 (1993) Mercedes c180 (1996) Bmw e36 (1998) Melyiket választanátok és miért?
Én E36-ot javaslom 320i-tól fölfelé.
Az alatt nem éri meg venni, de ha ez sok, akkor Audi.
Mercedest én nem vennék, de ez csak az én egyéni véleményem.
Én w124-et vennék, csak '93 előttit. Olvass utána, 93-ban kezdődött a mercinél az anyagcsökkentés, addig túl volt minden méretezve(magyarul benn volt az anyag), utána már nem az igazi.
Ja és azért venném ezt, mert egyik kedvenc autóm, pénzt azt gyűjtöm, az autó rég meglehetne, csak veszek egyet, ráköltök kétszer annyit és van egy jó autóm, na a kétszer annyi rész még nincs meg. Nem eredeti állapotba akarom visszaállítani, csak menjen még el pár százezret állapotba. Ja és 2.5 5 hengeres dízel motorral, mert az a hang...:)
A4: itt kezdte az audi az igazi "lehúzós" kocsikat, addig is érdekes volt a vévé csoport, de onnan már biztos sok kiadásod lesz.
W124: a legjobban sikerült merci, de!!!!
-tűzfalnál becsurog a víz és a 4sarokban a taposó sarkainál bentről kezd rohadni.
-nagyon kemény az alvázvédő és tud repedni, az alvázvédő és a padlólemez közt megáll a pára amitől jobban rohad
-200D a legjobb dízel motorjuk cserébe jó lomha dög, világból kimegy de mire felgyorsul 90re, megfelelő difi áttétellel tudja a tartós 140 -t is csak úgy méglomhább...
-benzinesek mind a Kjetre épülő akkori generációt kapták, amit az országba 1-1ember tud javítani és az alkatrész hozzá horror, cserébe egy elavult folyamatos rendszerű befecskendező, bumszli lapátos légmennyiségmérővel...
C180: na innen kezdett a merci úgy rohadni, ahogy nem szégyelli! Cserébe már a motorjuk se olyan, mint a régiek tartósságra, viszont korszerűbbek.
e36: legjobb döntés, de törésmentes bmw csak a mesében és az M50 benzines blokkal a legjobb bmw blokk! Kb. ez a blokk ami már korszerű, de még tartós is, ha benzinest szeretnél. TDS blokk nagyon megy dízelhez mérten, de nem örökélet, mint a merci.
Ha dízel akkow W124 200d
Ha benzines akkor E36 M50b20 v. M50b25
Annyi még, e36nál 98at írtál és emlékeim szerint kb.94-95től már m52 motorral szerelték, ha jó az emlékem akkor 94ig néznék. A vanostól meg ne félj nekem is vanosos csak E34 kasztni.
Nyáron voltam hasonló cipőben és a tapasztalat siralmas.
Kiszemeltek: w124 és e34 volt, csak benzines és klimás!
Bmw -k 99% horror áron rommátörve, a Mercik meg hibás Kjettel és rohadó kasztnival fekete tulajoktól.
Igaz félve merem megmondani mennyire húztam meg a felső határt vételárban, mert úgy voltam havonta rendbe rakom.
A gond kb. 20 kocsi után találtam olyat amire azt mondtam éri a max 200 -t és havi 20-25 kedvezményes alkatrészáron magamnak szerelve rendbe lesz.
Röviden: A4 felejtős, ha dízel merci, ha benzines bmw. Kényelemre és futóműre mindkettő azonos. Esetleg annyi a 3as bmw társa talán a 190 Merci lenne méretre a W124 hez jobb hasonlóság az E34.
E34 meg még olcsóbb is, mint az E36, talán kisebb a kereslet nagy kasztnira.
Közben annyi, hogy ha hibátlant szeretnél w124 v. e34,e36 akkor az minimum a 600eFt kategória, de lehet érdemes lenne kintről hozni, persze kint is sok a lom.
Egyik haverom rendszeresen hoz be kintről kocsikat és mondta németben sok a török kereskedő aki a lomokat elakarja adni csodakocsinak.
vásárláskor meg feltétlen vigyél magaddal olyan szerelőt aki nem csak gyerta cserét tud nyomatékkulcs nélkül beleszakított gyertyamenettel és szétrakott kezekkel, hogy elkopott a menet :D A régi gyertya kitekerése előtt meg belepotyogtatott koszt már nem is említem, tisztelet a kivételnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!