Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki GSX R 600 vagy Yamaha...

Suzuki GSX R 600 vagy Yamaha R6? Indoklást is pls.

Figyelt kérdés

2014. okt. 30. 20:24
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Ducati 848 vagy Aprilia RSV4. Hogy miért? Mert megeszik a Suzuki-t és a Yamaha-t is, nem tömegmotorok és mindenhol megnézik őket. Egyébként ha csak az számít hogy nagymotor legyen akkor teljesen mindegy, mert amivel töbet tud az Aprilia vagy a Ducati azt sima utcai használatnál úgy sem tudod élvezni, pályán már persze érezhető a különbség. Utcán annyit érzel különbségnek hogy egy olasz motort megnéznek míg egy japán tömeg cucc mellet csak elnéznek az emberek mert annyi van belőlük mint a szemét.
2014. dec. 22. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 Nomád74 ***** válasza:
Olaszt soha megbizhatatlan szemét azért az új yamaha r1-et nem nevezném tucatmotornak jobban megnézik mint az általad emlitett digó öszvéreket ráadásul még müködik is hisz japán
2015. jan. 29. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Nomád74, neked milyen motord van hogy ennyire lejárod az olasz motorokat? Tudod egy olasz motort tudni kell fenntartani, nem olcsó gépek és nem is a köznépnek készülnek, hanem azoknak akiknek van stílusuk.


Japán megbízható, ez biztos, senki nem vitatja hogy nem az. De tömegmotor!

Olasz motor formavilágát nézve mindig is szebb volt, teljesítményét nézve úgyszint erősebb volt, futómű-váz összeállítást nézve szintén komolyabb, vannak hibái mint az elektronika pl., mindenhez az olaszok sem érthetnek tökéletesen, de ezzel így van minden gyár, sehol sem megy minden tökéletesen.


Azért mert idehaza a sok nincstelen megvette az olasz motort és nem tudta fenntartani, tönkre ment alatta mert nem volt pénze hogy megvegye az alkatrsézt hozzá és megcsináltassa és elhintette hogy hú milyen sz*ar. Nem a motor a sz*ar, ő a hülye hogy olyan dolgot vesz amit nem tud fenntartani. Ember, hiába vesz valaki egy 5800 köbcentis Ford Mustang-ot, ha nem tudja tankolni mert nincs lóvé a 25 literes fogyasztásra akkor ne vegye meg. Szóval felejtsük már el azt hogy az olasz motorok nem jók, inkább mindegyok nincstelen ismerje be hogy nincs rá pénze!

Azért az utcán ha elmegy egy Ducati, vagy egy Aprilia RSV4 Factory, esetleg egy MV Augusta vagy egy Bimota DB, nem mond már hogy nem nézik meg jobban mint egy tömeg japán motort.

2015. jan. 29. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 Nomád74 ***** válasza:
NO akkor magyarázd el nekem hogy mi az hogy tömegmotor suzuki gsxr 750 k2 megjártam vele Erdélyt a és voltam vele sok helyen az országba de talán 2 alkalommal találkoztam ilyen motoral magyarországon még a motort sem lehet tömegnek mondani nem hogy egy márkát a kérdezö gsxr vagy r6 ot kérdezett nem olasz csodamasinát erre te szoltad le a japán motorokat ha igazán értenél a motorokhoz tudhatnád hogy egy sportmotor fentartása nem olcso olaj gumi stb egy mindeggy hogy japán vagy olasz a külömbség anyi hogy a japán müködik az olasz fanok meg csak arra hivatkoznak hogy szebb meg a stílus hát a megbizhatoságra nyilván nem lehet áruld el nekem mi a fenét gyártanak az olaszok ami nem kacat volt már dolgom olasz fűkaszával motrfűrészel no comment még az olaszok is elismerik hogy ha az olasz csodaautokat olaszok gyártanák az elsö kanyarban szétesne az egész csak a nevében olasz de ha stílust akarsz akkor otvan a BMW s 1000 rr és még müködik is persze német nem olasz bár én japán fan maradok akkor is igy stílustalanul köznépnek te meg biztos arisztokrata vagy nyilván nem is motorozol csak nézegeted a garázsba arra jó az olasz széles útat pornép motoros társaimnak neked nem hisz neked stílusod van széles garázst minnél több kacat olasz beférjen
2015. jan. 29. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 Nomád74 ***** válasza:
Na akkor hogy a kérdésre is irjak gsxr 750 2002-es tudom nem 600 de nagyon sok alkatrész jó bele azért mondanám a suzukit mert ök gyártanak 750-est 150 cc vel nagyobb de ugyan az az irányithatoság nekem nincs stílusom köznép vagyok ezért nagyon szeretem volt hogy erdélyben araszoltunk 2 orán keresztül 100 fok felett volt a viz mégsem hagyott cserbe csak a csuklom de ez más kérdés gondold el ezt egy áprilisal vagy egy dukakival leolvadna rola a blokk a fentartása nem épp olcso ha betartod az intervallumokat olaj motul 5100 szűrövel eggyütt 14000 gyertya ngk cr9e 4 db 10000 levegöszűrö gyári 10000 a gumirol nem is beszélve és mind ez normál utcai használatra ha pályázni akarsz vele az egy vagyon az r6 is nagyon jó föleg nekünk pornépnek azért ha találkozol olasz motorossal légy udvarias mindig kérdezd meg hogy segithetek e nem e kell megtolni a masinát bár az rizikos mert szerintem hazáig kéne
2015. jan. 29. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Nomád74, erre vagy büszke hogy Erdélyt megjártad? Nem akarok nagyképű lenni, de én jó pár éve egy 1996-os Aprilia Pegaso 125-el indultam el, és a Transalpinán végig mentem vele, Aprilia RS 125-el két személlyel Olaszországba eljutottunk anélkül hogy lett volna bármi baja a motornak és mind kettő kétütemű volt! Mégsem hagyott cserben soha, mert tudod én fenntudom tartani!


Nem tudom hogy te hogy bánsz a dolgokkal, nekem is olasz fűkaszám van, OleoMac, 7 éve vettem és nincs baja. Tudod van egy olyan dolog hogy parasztnak nem való csak fakerekű taliga :) Ezek finom dolgok, érzék kell hozzá!


Arra hogy nem motorozok, mit is mondjak. Az Aprilia Pegaso 650-es motoromban ami 2003-as évjáratú, most van 81 400 km és eddig nem volt vele probléma. Az RSV4 Factoryban kevesebb van mert az még csak 4 éves ő még csak 32 654 km-t futott és szintén hibátlan. Lehet hogy csak én fogtam ki ilyen különleges hibátlan olasz gépeket, nem tudom...nekem soha nem volt egyik olasz motorral sem gondom. Az autóm is olasz, Alfa 159 2.4 jTDM összkerekes, ő is futott már elég sokat, ha hibás lenne akkor ki kellet volna adnia magát de 200 000 km felett még mindig hibátlan, talán annyi hibája van hogy a 245/40 R19-es kerekek miatt a futóművet évente állítani kell, de ez a magyar infrastruktúrára terhelhető. Szóval nem tudom hogy miért lenne rossz az olasz autó és motoripar? Jah, Motul helyett használj Selenia olajat, hidd el jobb lesz, jobban szereti a motor csak kicsit drágább, de hát szerintem megéri.


Amúgy nem tudom hogy hol szóltam le a japán motorokat. Annyit írtam hogy megeszik őket, ez nem leszólás, ez a valóság. Ahogy egy RS125-is megeszi a kategóiáját, úgy az RSV4 is.


Szerintem meg hagyjuk ezt a vitát, te japán fan vagy neked az vált be, én olasz fan vagyok, nekem az olasz dolgok váltak be. Ebben soha nem fogunk egyet érteni, de ez nem is baj, ezért van ennyi gyártó hogy mindenki megtalálja a neki tetszőtt. Gondolod ha nem lennének jók az olasz motorok, gyártanák őket? Ha senki nem venné mert nem jó, akkor megérné gyártani? Milliárdokat ölni a fejlesztésekbe? Talán azt gyártják őket mert jók, nem tökéletesek, de semmi sem az ebben a világban.

2015. jan. 30. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 Nomád74 ***** válasza:
Nem tudom miért vagy ideges én csak azt tudom mondani hogy a kérdezö suzuki vagy yamaha közt akar dönteni ha a ducati vagy aprilia érdekelné azt kérdezné erre jösz a tucatmotor közhelyel de mint irtam szerintem magyarországon még a motorkerékpár sem tucat bár csak lenne dögivel gsxr cbr r1 ninja uttána kéne nézned hogy hány gsxr attak el az elmult évekbe egyépként az olemac nem véletlenül japán motor van benne? Kit érdekel hogy hányan nézik meg te csak ezér veszel motort?Gsxr 750 k2 nem egy nagy durranás de mégis megnézik hogy miért? Mert legenda tessék lehet röhögni 1985 az elsö igazi utcai sportmotor volt és nem a pornépnek akkoriban a világon mindenki ilyet akart az hogy megeszik a japán motorokat hát a teszteke vagy videokon nem ezt látom az enyém csak benzint eszik szerintem is hagyjuk a vitát de ha valaki olasz motorokrol érdeklödik én nem irom hogy igy meg ugy mivel nem érdekel tehát nem nézek ilyen kérdést ezek szerint téged éedekel ha hozzá kellett szolnod én csak uttána irtam a véleményem
2015. jan. 30. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
ne húzd fel magad rajta. Amúgy nem azért veszek olasz motort hogy megnézzék, hanem mert az első motor az volt és faternek is olasz gépe volt egy 1975-ös Moto Guzzi 850T személyében. Az OleoMac olasz és olasz motorral is van szerelve, legalábbis én így tudom meg a márkaboltba is azt mondták ahol vettem.
2015. jan. 30. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 Nomád74 ***** válasza:
Nem vagyok ideges uttánanéztem az alpinába lehet japán motor az én husqvárnámba biztos hogy az van és az is müködik igaz csak öt éve a fűrészem is huaqvarna na az már eredeti sweden volt is már probléma vele.Én csak ezt a tucatmotort nem értem nézd meg hogy az új r1-es mibe kerül abbol még nyugateuropában sem lessz tucatmotor vagy a suzuki mikor piacra dopta a gsxr 1000-est ne mond hogy az csak keleteuropába volt álom más kérdés hogy ha Amerikába összetörte a hülyegyerek és túlélte vett helyette egy másikat ithol meg vigyázunk rá ha véletlen van rajt egy karc az már alku tárgya egyépként megnéztem a seléniát nem találtam motorkerékpárba valo olajat
2015. jan. 30. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Azt a tucatmotoros dolgot csak úgy odalöktem mert kicsit felhúztam magam azon, hogy írtad hogy az olasz megbízhatatlan sza*r. Nem tudom miért, de ezen mindig felhúzom magam, bosszant hogyha lefelé járják az olasz motorokat-autókat.

Nem tucat motor a japán, meg főleg nem itt kelet-európában. Az új modellek ide ugye mindig később érkeznek meg mert nincs is nagyon rá kereslet meg drága is, így aztán inkább maradnak a használt motoroknál az emberek.


Mondom, nem akartam én vitázni meg semmi ilyesmit. Tisztába vagyok vele hogy egyik olasz gép sem tökéletes, de na, én ezen nőttem fel, bevált, soha nem hagyott cserben pedig fiatalon elég rendesen gyilkoltam az RS125-öt csak ahogy jött az ősz vége, a blokk DHL futárral ment Olaszországba felújításra, tavaszra mindig lényegében új lett a motor, mert a fogaskerekek, lánc, gyertya, váltóolaj, fékfolyadék, fékbetét ha elvolt kopva ha nem stb. minden évben kilett cserélve, szóval egy lánc is azt a március-szeptember szakaszt mente le és utánna löktem le róla. Szóval ilyen szintű törődés mellett persze hogy nem hagy cserben a motor, csak ugye ez nem olcsó dolog.


Ha gondolod megnézem a Selenia dobozát hogy pontosan milyen olaj, mert én külföldről szerzem be (egy ismerősöm kamionozik és ő szokta hozni). Idehaza hamisítanak mindent, aztán nem bizom azt itt forgalmazott dolgokban.

2015. jan. 30. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!