Suzuki GSX R 600 vagy Yamaha R6? Indoklást is pls.
Nomád74, neked milyen motord van hogy ennyire lejárod az olasz motorokat? Tudod egy olasz motort tudni kell fenntartani, nem olcsó gépek és nem is a köznépnek készülnek, hanem azoknak akiknek van stílusuk.
Japán megbízható, ez biztos, senki nem vitatja hogy nem az. De tömegmotor!
Olasz motor formavilágát nézve mindig is szebb volt, teljesítményét nézve úgyszint erősebb volt, futómű-váz összeállítást nézve szintén komolyabb, vannak hibái mint az elektronika pl., mindenhez az olaszok sem érthetnek tökéletesen, de ezzel így van minden gyár, sehol sem megy minden tökéletesen.
Azért mert idehaza a sok nincstelen megvette az olasz motort és nem tudta fenntartani, tönkre ment alatta mert nem volt pénze hogy megvegye az alkatrsézt hozzá és megcsináltassa és elhintette hogy hú milyen sz*ar. Nem a motor a sz*ar, ő a hülye hogy olyan dolgot vesz amit nem tud fenntartani. Ember, hiába vesz valaki egy 5800 köbcentis Ford Mustang-ot, ha nem tudja tankolni mert nincs lóvé a 25 literes fogyasztásra akkor ne vegye meg. Szóval felejtsük már el azt hogy az olasz motorok nem jók, inkább mindegyok nincstelen ismerje be hogy nincs rá pénze!
Azért az utcán ha elmegy egy Ducati, vagy egy Aprilia RSV4 Factory, esetleg egy MV Augusta vagy egy Bimota DB, nem mond már hogy nem nézik meg jobban mint egy tömeg japán motort.
Nomád74, erre vagy büszke hogy Erdélyt megjártad? Nem akarok nagyképű lenni, de én jó pár éve egy 1996-os Aprilia Pegaso 125-el indultam el, és a Transalpinán végig mentem vele, Aprilia RS 125-el két személlyel Olaszországba eljutottunk anélkül hogy lett volna bármi baja a motornak és mind kettő kétütemű volt! Mégsem hagyott cserben soha, mert tudod én fenntudom tartani!
Nem tudom hogy te hogy bánsz a dolgokkal, nekem is olasz fűkaszám van, OleoMac, 7 éve vettem és nincs baja. Tudod van egy olyan dolog hogy parasztnak nem való csak fakerekű taliga :) Ezek finom dolgok, érzék kell hozzá!
Arra hogy nem motorozok, mit is mondjak. Az Aprilia Pegaso 650-es motoromban ami 2003-as évjáratú, most van 81 400 km és eddig nem volt vele probléma. Az RSV4 Factoryban kevesebb van mert az még csak 4 éves ő még csak 32 654 km-t futott és szintén hibátlan. Lehet hogy csak én fogtam ki ilyen különleges hibátlan olasz gépeket, nem tudom...nekem soha nem volt egyik olasz motorral sem gondom. Az autóm is olasz, Alfa 159 2.4 jTDM összkerekes, ő is futott már elég sokat, ha hibás lenne akkor ki kellet volna adnia magát de 200 000 km felett még mindig hibátlan, talán annyi hibája van hogy a 245/40 R19-es kerekek miatt a futóművet évente állítani kell, de ez a magyar infrastruktúrára terhelhető. Szóval nem tudom hogy miért lenne rossz az olasz autó és motoripar? Jah, Motul helyett használj Selenia olajat, hidd el jobb lesz, jobban szereti a motor csak kicsit drágább, de hát szerintem megéri.
Amúgy nem tudom hogy hol szóltam le a japán motorokat. Annyit írtam hogy megeszik őket, ez nem leszólás, ez a valóság. Ahogy egy RS125-is megeszi a kategóiáját, úgy az RSV4 is.
Szerintem meg hagyjuk ezt a vitát, te japán fan vagy neked az vált be, én olasz fan vagyok, nekem az olasz dolgok váltak be. Ebben soha nem fogunk egyet érteni, de ez nem is baj, ezért van ennyi gyártó hogy mindenki megtalálja a neki tetszőtt. Gondolod ha nem lennének jók az olasz motorok, gyártanák őket? Ha senki nem venné mert nem jó, akkor megérné gyártani? Milliárdokat ölni a fejlesztésekbe? Talán azt gyártják őket mert jók, nem tökéletesek, de semmi sem az ebben a világban.
Azt a tucatmotoros dolgot csak úgy odalöktem mert kicsit felhúztam magam azon, hogy írtad hogy az olasz megbízhatatlan sza*r. Nem tudom miért, de ezen mindig felhúzom magam, bosszant hogyha lefelé járják az olasz motorokat-autókat.
Nem tucat motor a japán, meg főleg nem itt kelet-európában. Az új modellek ide ugye mindig később érkeznek meg mert nincs is nagyon rá kereslet meg drága is, így aztán inkább maradnak a használt motoroknál az emberek.
Mondom, nem akartam én vitázni meg semmi ilyesmit. Tisztába vagyok vele hogy egyik olasz gép sem tökéletes, de na, én ezen nőttem fel, bevált, soha nem hagyott cserben pedig fiatalon elég rendesen gyilkoltam az RS125-öt csak ahogy jött az ősz vége, a blokk DHL futárral ment Olaszországba felújításra, tavaszra mindig lényegében új lett a motor, mert a fogaskerekek, lánc, gyertya, váltóolaj, fékfolyadék, fékbetét ha elvolt kopva ha nem stb. minden évben kilett cserélve, szóval egy lánc is azt a március-szeptember szakaszt mente le és utánna löktem le róla. Szóval ilyen szintű törődés mellett persze hogy nem hagy cserben a motor, csak ugye ez nem olcsó dolog.
Ha gondolod megnézem a Selenia dobozát hogy pontosan milyen olaj, mert én külföldről szerzem be (egy ismerősöm kamionozik és ő szokta hozni). Idehaza hamisítanak mindent, aztán nem bizom azt itt forgalmazott dolgokban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!