Miért lenne jobb a benzines a dieselnél?!
Indoklással!
Mert ma nagyon sok szakemberrel találkoztam akik csak sza*rozni tudták a dieseleket,tdi-ket......
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezerszer leírta mindenki mindenhol dgázolaj az MUNKAGÉPBE való!
mert:
1. büdös
2. ráz,remeg,kerreg,kopog
3. keskeny a használható fordulatszám tartomány
4. alacsony fordulat miatt alacsony teljesítmény és ne a kihegyezett rövid életű turbós dizelekkel gyere, mert azok ellen a hasonló turbós benzines az ellenfél
Szívó benzinesnél nincs jobb.
Turbó meg kompresszor és baromságait el kell felejteni, mint a dízelt is!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
1. Ne szagolgasd! Nem arra való, nem parfümnek tervezték. Mellesleg a benzin sem rózsaillatú.
2. A kettőstömegű lendkereket illik az előtt kicserélni, mielőtt teljesen szét nem hullik, vagy meg nem szorul. Aki ezt nem tudja belekalkulálni az tényleg ne vegyen dízelt!
3. Erre találták ki a VTG turbót, ami már egy 10 éves átlagos autóban, pl egy Astrában is benne van. Nincs is értelme tovább forgatni, mert 2500-2800-es fordulaton 130km/h-n van vele az autó. Nem úgy mint a hasonló köbcentis benzines társa, ami visít 4000 körül. (Nyilván lehet kivételeket felhozni mindkét oldalról.)
4. Egy 1.6-1.7-es kisdízelből is kihoznak 100-140 lóerőt és 240-280Nm-t. Ez alacsony teljesítménynek számít neked?!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
5. Nem tudok mással jönni, mert szívódízelt már legalább 10 éve nem igazán lehet új autóban kapni.
A céges dízelben nálunk már bőven 300ekm fölött van a futás. Nem sajnálják a kollégák, ütik vágják, a karbantartások sűrűsége meg kritikán aluli nálunk a cégnél. Ennek ellenére még soha nem volt semmi komolyabb gond vele. A sajátom is már bőven 200e felett van és köszöni szépen kitűnő állapotnak örvend. 5W30-as olajból egy decit nem fogyaszt. Ha ezt definiálod rövid életűnek, akkor nem tudom mi számít hosszúnak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!