Mi a különbség a normális, és a nyitott garázs között?
Mivel jobb egy autónak, ha a garázs, amiben van, zárt?
Értem, hogy esőkör verhet alá, és vizes lesz az autó. De más hátránya mi lehet a nyitott garázsnak a zárthoz képest?
Például némileg nehezebb fűteni. Vagy ha nem is fűtött, akkor is némileg melegebb van egy zárt garázsban, mint egy nyitottban. Télen ennek a hátrányait ugye nem kell magyarázni.
Aztán például a sok szerszámot, mindenféle vackot is nehezebb tárolni egy nyitott garázsban.
Esetleg konnyeben elopjak.
Ha zart akkor mast is tudsz belepakolni az auton kivul.
Igazatok van. De én csak az autó hátrányaira gondoltam. A szerszámok tárolása, és az autó ellopását most zárjuk ki.
Gondolom azért egy zárt (nem fűtött) garázsban télen is lehet simán fagy. Szóval ezeket a dolgokat figyelembe véve, mi a hátránya még a nyitottnak?
Édesapám még annyit mondott, hogy szerinte az lehet a különbség egy garázsban tartott autó, és egy a nyílt ég alatt tartottal, hogy amelyik kint van, arra reggelente lecsapódik a pára, és ettől is rozsdásodhat.
Na most ez nem történhet meg egy nyitott garázsban tartottal? Mert hát nincs teljesen "körbe kerítve".
Az egyik válaszolónak igaza van. A nyitott garázs a csapadék ellen véd , magyarul tető van fölötte..
De az igazi ellenség a mindenhová beszivárgó reggeli pára. Nos az teszi tönkre az autót. Mert ha ugyanis a festés meghasad valahol már be tud szivárogni a pára a festék alá és ott szépen tud dolgozni a festék alatt. Pláne hogy minden reggel újra és újra kap egy kis nedvességet.
Amiről sokan nem tudnak az az hogy az autó alatt a legfontosabb hogy legyen valami vízzáró párazáró réteg. PL -Beton. A zúzott kö is jobb a semminél de az nem az igazi.
Végülis egy igazi garázs meg 10x ezi egy autó élettartamát. És még kényelmesebben lehet karbatartani javítgatni benne az autót. (általába kisműhely lesz belőle) A nyitott garázs meg a semminél jobb mert nem ázik nem szívja a nap.. De ott nagy dolgokat nem csinál az autójával az ember. Élettartama 4x lesz több kb..
-Szomszédom tartja kinn az autóját az ég alatt az udvaron még beton sincs alatta csak ilyen zúzmó 5 év alatt úgy néz ki neki mint egy 20 éves autó. Folyton elektronikai hibái vannak és az alja már vagy 2x volt javítva
A 2000 utáni autókra legalább 10 év átrozsdásodási garancia van. Még akkor is bírnia kell 10 évig rozsda nélkül ha hóban sós latyakban közlekednek vele. Nekem volt néhány autóm 2000 után és amelyik nem volt sérülve az mind kibírta a mostoha körülményket minimum 10 éves koráig.
Még a leggyengébb gyártó sem engedheti meg magának, hogy olyan autót gyártson, ami pár év alatt rozsdálni kezd a zúzmarától, párától, esőtől.
Hasznos a garázs, de télen például ha úgy állsz be a garázsba, hogy sós vizes úton mentél előtte és nem mosod le, az alját is, a fűtött garázsban elkezd dolgozni rajta a sós víz és mire megszárad a szabad felületeken megjelenik a rozsda is.
Az autó életét úgy lehet nagyon megnyújtani ha pár évente kap üregvédelmet és alvázvédelmet, akármilyen jó is a gyári védelme.
kérdező!!
hogy lehetsz ennyire buta, hogy nem tudod, hogy mi a különbség egy lábakon álló tető és egy normális fallal ellátott garázs között. mert a nyitott garázs, az egy tető. amúgy meg a gúúgli a barátod
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!