Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra 1.7 CDTI mennyire...

Opel Astra 1.7 CDTI mennyire megbízható?

Figyelt kérdés
Jó ez a konstrukció? Mennyire megbízható a motor? Érdemes ilyen autót venni? 2,5 milla a keretem rá. Tudom, hogy 1.7-esből többféle is van (más-más LE). Melyiket érdemes?

2014. okt. 17. 03:19
1 2 3
 1/28 anonim ***** válasza:
A motorral nincs probléma, de nekem a H Astra nem tetszett. Nagyon műanyag, agyonszervózott, a félbőr sportüléssel kényelmes, de a sima nagyon fapad. A futóműve meg túl puha volt. Ha nem csak dízelben gondolkodsz, a Z18XER kódszámú 1.8-as 140 lovas benzinest ajánlom, jó konstrukció. Csak az olajat cseréld a gyárinál sűrűbben, és valami Motul / Mobil1, stb olajjal, a gyári változó minőségű.
2014. okt. 17. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/28 anonim ***** válasza:

Gondolom Te kérdezted a másik VW-es kérdésben is.

A motor szerintem az egyik legmegbízhatóbb ebben a kategóriában. Nekem a Z17DTH 101 lóerős van. De a többiben is ugyan az a blokk. Apróbb fejlesztéseket, módosításokat hajtottak végre, pl a motorvezérlésen, egyéb körítésen, így lett a 110 és 125 lóerős változat.


Magának a H Astrának vannak apróbb kényelmi típusbetegségei. De ezek közül egyik sem olyan, hogy megáll alattad a kocsi.

Ilyen pl a bal hátsó ajtó kábelkötege idővel megtörik. Így azt veszed észre, hogy ebben az ajtóban nem működik a hangszóró, vagy az elektromos ablak, vagy a központi zár. Forrasztással javítható.

A szellőzőrendszerben a külső/belső keringetés csappantyújának a tengelye évek múltán szeret elfáradni. Cserélni kell, kb 12-15Ft költség 7-8 évente.

Pont az 1.7-eseknél típushiba, hogy az elektromos gázpedál vezetéke egy motortéri átvezetésnél szeret kontakhibás lenni. Ez szintén forrasztással gyári minőségben javítható.

200.000km-enként a főtengely jeladó megadja magát, cserélni kell.

A kormányoszlop modul (CIM) szeret kontkathibás lenni, erre volt is egy visszahívás. De ez leginkább a korai 2004-2006 közötti szériát érintette.

Talán ezek a leginkább előjövő hibák. Egyiket sem mondanám komoly hibának.

2014. okt. 17. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/28 anonim ***** válasza:

Még egy dolog jutott eszembe:

A generátorban a diódahíd és esetleg a feszültségszabályozó szereti megadni magát 200.000km-enként. Ennek a cseréje 20-30e-be kerül.


Egyébként az összeszerelés minősége, anyaghasználat szerintem teljesen jó. Főleg az olyan jobb felszereltségű példányoknál, amikről a másik kérdésben értekeztünk.

2014. okt. 17. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/28 A kérdező kommentje:
Igen, én tettem fel a VW-s kérdést is. És az Opel Astra J 1.7CDTI?
2014. okt. 17. 16:39
 5/28 anonim ***** válasza:
Nekem a H-val van tapasztalatom. Amiket írtam, arra vonatkozik. A J-t nem tudom. De vélhetően annál is előfordulnak legalább 200.000km-enként ilyen apróságok, mint minden más autónál...
2014. okt. 18. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/28 anonim ***** válasza:

Szia! :)


Édesapámnak 1.7 CDTI Astra-ja (J) van.

Szerintem magában az autó nem olyan rossz! Kényelmes , jól is megy! Ajánlani tudom!

2014. okt. 20. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/28 anonim ***** válasza:

1.7CDTI-ből a 130Le -est érdemes megvenni, mivel az autó súlyos kis jószág! Így elég lesz a menetdinamikája az utakon. A beltér pedig már tisztára prémium minőség mind extrák mind az anyagok és az összeszerelés szempontjából. Én örülnék egy J Astrának, de nekem inkább a 2.0 CDTI-vel kellene.

És még valami pluszba. Ha már 1.7 CDTI-ben gondolkozol akkor érdemesebb az 1.6DTR-t választani. Új fejlesztésű dízel motor finomabb járással és számottevően halkabb is mint az 1.7es konstrukció. Ezt is váltja ki a gyár az új dízellel.

2014. okt. 20. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/28 A kérdező kommentje:
Sajnos csak 2.5milla a keret kb.
2014. okt. 20. 19:10
 9/28 A kérdező kommentje:
És a 2.0 CDTI? 1.7-ből mindenképp a 125LE-set venném! :) A kisebbiket gyengusznak érzem...
2014. okt. 20. 19:11
 10/28 anonim ***** válasza:

Én de örülnék 2.5 milliós keretnek! H Astra-t vennék belőle és kapna egy kis csinosítást is optikában. Ja igen 7es vagyok.

De viszont használton egyetlen 125Le-s van 2590000-ben, a következő már jóval drágább.

A 2.0CDTI lenne az én választásom J-ből. Azzal a teljesítménnyel már megfelelően mozog az autó. Na de 2.0CDTI-ből nem találsz 2750000-nél kevesebbért. Vagyis azt az egy darab 2 millást, de az meg törve volt. Nem hinném, hogy én szívesen venném meg, hiába javították meg szépen.

2014. okt. 24. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!