Az olaszok egyszer utolérik a japánokat vagy németeket?
Figyelt kérdés
Tehát autóknál, motoroknál egyaránt, az olaszok tudnak majd valaha gyártani olyan minőséget mint a németek vagy japánok? Vagy ahhoz még túl sokat kellene az olaszoknak ellesniük?2014. okt. 12. 17:23
11/13 A kérdező kommentje:
Utolsó. Ez szerintem is így van
2014. okt. 14. 05:32
12/13 anonim 



válasza:





Volt Fiat Tipo 1.4ie autóm is, igaz egy darabig szívtam vele, mert néha bezabált és nem ment, de aztán egy 3500 Ft-os jeladót kellett cserélni. No meg az a szar az óra szerinti (!) 145 ezernél eltépte a gyári vezérműszíjat!
Amúgy nagyon jó kis autó volt!
13/13 anonim 



válasza:





ilyen hülye kérdésre nem igazán lehet válaszolni, mivel más elgondolás alapján készítenek autót és motort az olaszok és teljesen más alapján a japánok. Példának említem az Aprilia RS125-öt, ami olasz és a kategóriájában nincs az a motor amelyik le tudná nyomni, a Cagiva tudja megközelíteni de a Cagiva is olasz. Az olaszok az RS-t alapból úgy tolták ki hogy kész a versenyzésre, ellenben a japánok pl. a Honda NSR-t gyengébb teljesítménnyel és gyengébb vázzal, futóművel, fékekkel de tovább elmennek egy szettel mint az RS-ek és kevesebbet is esznek mivel nem dolgoznak akkora fordulaton és nincs bennük 40 lóerő feletti teljesítmény, mivel a japánok a tartósságot helyezik előtérbe míg az olaszok a teljesítményt. Mehetünk tovább azzal, hogy az olasz motorok drágák, drága fenntartással és drága alkatrész ellátással így tudni kell fenntartani, mert ha nem a gyári alkatrész kerül bele felújításkor akkor vége a gépnek, ideig óráig elmegy de már soha nem lesz az igazi, erre kényesek az olasz motorok, szóval nem elég az hogy megtudod venni, fenn is kell tudni tartani, sok magyarnál ezzel van gond hogy nincs pénz a 200 000 ft-os gyári hengerszettre és a 80 000 ft-os hajtókarra meg a 4-5000 ft-os olajra. Nagyon sokan ezt elfelejtik mielőtt sza*rozzák az olasz dolgokat. Nézz meg egy Ducati 848-at, 1199-et, 1998-at, Aprilia RSV4-et, MV Augusta sorozatot, Bimota DB sorozatot, külsőleg és menetteljesítményben magasabb szinten vannak mint japán széria társaik. Ezzel nem azt akarom mondani hogy a japán motorok rosszak, nem rosszak, kegyetlenül jók és megbízhatóak, de nem jobbak mint az olaszok. Az autóknál ugyan ez a helyzet, az olaszoknak is volt rossz konstrukciójuk ahogy a japánoknak vagy a németeknek is, nincs olyan gyár ahol ne lenne legalább egy sorozat ami hibás. Most nem írom le újra hogy az olasz autókat szintén tudni kell fenntartani mert leírtam a motoroknál fentebb, ugyan úgy vonatkozik erre is. Nekem egy Alfa 159-em van 2.4-es motorral 209 lóerővel, nincs benne annyi lóerő mint egy 5-ös BMW-ben de nem is kell, nem jártam még olyan úton ahol ne lett volna elég, motorikusan pedig nagyon megbízható, a futóművet nem is említve. Ismerősömnek van egy Iveco Daily kisteherautója, 7 éve nyűzi, másik haveromnak egy Sprinterje volt, 3 év alatt tönkre ment, most egy Volkswagen Crafter-je van, de már az is döglődik 2000-es fordulat alatt és a második turbót fogyasztja, pedig a két srác együtt jár, szóval nem lehet mondani hogy a Iveco nem megy annyit km-ben mint a másik és azért nem megy tönkre. Visszatérve a motorokhoz, nyáron egy 48 éves Vespa-val járok dolgozni és a mai napig megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!