Piros lampanal, vagy ha csak megallok es leveszem a labam minden pedalrol elkezd bogni a motor, de vajon miert?
-egyszer egy szimpatikus autószerelő műhelyénél kéne előadnod ezt a produkciót,és ő simán meg is csinálná,hogy ez megszűnjön,
-mert mi nem tudjuk a te gondodat innen megoldani...
Magas az alapjárat, igaz? Legközelebb ha használod az autót és megállsz vele a pirosnál, nézd meg a fordulatszámot. Alapjáraton, tehát üresben 800 a normális.
Biztosan többet fog mutatni. Be kell lőni az alapjáratát. Amúgy nincs baja és nem is lesz ettől, csupán állóhelyzetben így többet fogyaszt valamennyivel, ennyi.
Régebbi autóknál amúgy előfordul ez a bibi.
Az utolsó komoly tapasztalattal rendelkezhet Simson szerelés terén.
El kell vinni szerelőhöz, mert ezt többféle alkatrész meghibásodása is okozhatja. Nem írod, hogy dízel, vagy benzines, de alapból vegyük benzinesnek. A már említett alapjárati motor, a fojtószelep állás érzékelő, a motorvezérlő elektronika, de akár maga a fojtószelep kopása is tud ilyen tüneteket produkálni. A dízelnél teljesen más lehetőségek vannak.
Írtad hogy gondol egyet a kocsi és akkor csinálja. Tehát nem mindig?
Nekem volt hasonló, az EGR rugója gyengült meg és minden kis elektromos jelre/gázadásra túl sokat nyitott/utána nem ment vissza és az alapjárat megmaradt 1500 körül. Néha visszaesett, néha nem, néha kuplung+sebességberakásra is felment, néha nem.
Csak egy tipp, lehet 1000 másik hiba, de nekem a régi japán csodánál ez volt.
Esetleg próbáld meg azt, hogy amikor csinálja, 1-1 elektromos kábelt lehúzol, majd visszadugsz és figyeld hogy mikor változik a dolog!
Nagy baja nem lehet, csak valami kis érzékelő vagy ilyesmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!