Szerintetek mi lehet az oka annak, ha egy kocsinak magas a co2 értéke alapjáraton?
"A fojtószelep nem feltétlenül kuka, van ilyen megnemmondom milyen márkájú pillangószelep tisztító spray, lehet, hogy csak szmötyitől szorulva jár és a kosztól a nyitásszögnek nem megfelelő az áteresztés sem, az okozhat ingadozó alapjáratot is meg elszálló CO2-t egyben."
Aha tudom miről beszélsz. Azt általában mindig tisztíttatom ha nincs rá ok akkor megnézetem a téli dolgokkal együtt, de a minimális ingadozás akkor is megmarad.
Tényleg azt el is felejtettem, hogy mostanában olyat szokott csinálni, hogy mikor menet közben kiveszem üresbe ahogyan a lámpához érek, a fordulatszám leesik kb 600-ra, de ha nyomok egy kis gázt visszamegy a helyére. Gondolom ez is összefügghet az alapjárat-co2 hibával.
"Na csak mert VW-nél gyakori típushiba a Bosch légmennyiségmérő halála, ha az döglődik,"
Nekem ez nincs benne, mert ez még a legelső, legminimálisabban bonyolított megoldású motor.
"Azért még megkérdezném, üzemmeleg és hideg motorról is ez a magas CO2 jön?"
Melegen biztosan rossz, de hidegen igazán nem lehet megmondani mert azt az ecu vezérli szabályozatlanul....szóval igazán nem lehet viszonyítani.
"Na csak mert VW-nél gyakori típushiba a Bosch légmennyiségmérő halála, ha az döglődik,"
Nekem ez nincs benne, mert ez még a legelső, legminimálisabban bonyolított megoldású motor."
Bár valószínű, hogy a szívócsonk jeladó ennek a megfelelője.
Amit talán nem is tartok kizártnak, hogy okozhat ilyet, vagy összefügghet a levegőszűrővel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!