Szerintetek mi lehet az oka annak, ha egy kocsinak magas a co2 értéke alapjáraton?
bora.
katalizátor-ok.
lambdaszonda-ok.
mennyire magas? szonda hibát is bevágja?
Borából volt ezer féle motorkod....
Levegőszűrő új?
Gyújtógyertyakábel nem húz át sehol?
Alapjárat nem magas?
A CH-érték milyen, az is magas?
Ha azt vesszük alapul, hogy szinte nullát kellene mutatnia alapjáraton, akkor még a kevés is sok, de ennek nem annyi az eltérése. (pontosan nem emlékszem)
Semmi hibakód vagy ilyesmi, de helyettesítettem a szondát egy másikkal, és azzal is ugyanazt produkálta.
Egyébként a motorkódból mire tudnál következtetni?
"Levegőszűrő új?
Gyújtógyertyakábel nem húz át sehol?
Alapjárat nem magas?
A CH-érték milyen, az is magas?"
Ami azt illeti a szűrő hamarosan esedékes lesz.
A kábel cserélve lett nemrég, mert meg volt törve.
Az alapjárat jó, de minimálisan ingadozik. (bár lehet hogy a fojtószelep miatt, mert abban is van már kb150.000)
Csak a co2 magas alapjáraton.
"Ami azt illeti a szűrő hamarosan esedékes lesz....
Az alapjárat jó, de minimálisan ingadozik. (bár lehet hogy a fojtószelep miatt, mert abban is van már kb150.000)"
Ennyi együtt elég is lehet hozzá.
A fojtószelep nem feltétlenül kuka, van ilyen megnemmondom milyen márkájú pillangószelep tisztító spray, lehet, hogy csak szmötyitől szorulva jár és a kosztól a nyitásszögnek nem megfelelő az áteresztés sem, az okozhat ingadozó alapjáratot is meg elszálló CO2-t egyben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!