Honda civic ujjitasa vagy ujj golf?
Ujj? Ne húzz ujjat senkivel, nem érdemes!
Egyébként meg miért tartozik a felújításhoz (így írjuk) a sötétítés és az első futómű átépítése? Ha veszel egy Golfot, azt nem kell tuningolni, egyből megfelel az ízlésednek? Légzsákot meg minek kell cserélni? Ha elpukkant, akkor elég nagyot csattant az autó, úgyis lakatolni kell, ha meg nincs semmi baja, minek cseréled? Nem értem én ezt...
ujj golf?
Az nem a négyes széria.
Én most megerőltetem magam, és válaszolok normálisan ( megpróbálok ).
Az az igazság, hogy mostanra kinőtte magát egy a Fast & Furious-on nevelkedett korosztály, akik általában két márkát preferálnak ezáltal már már kult autókká téve őket. Ők a Civic-es és Golfos Boyracerek, akik általában buták, mint a szög.
Te létrehoztad eme kérdést,majd a mi lelki szemeink előtt rögtön felcsillant a párhuzam, amint megláttuk , hogy egy sorban átlagosan több a helyesírási hiba, mint az egy hektárra eső tüntető a Hongkongban. Persze tudom telefon, ott nincs se ékezet, se vessző, se nagybetű :D
</OFF>
Szóval akkor a Honda az most a tiéd vagy még nem a tiéd, de ismered a tulajdonosát? ( bocs, számomra nem egyértelmű )
A két első lengéscsillapító az márkásabb esetén is kerül vagy 30 000-be, nem tétel egy autóvásárlásnál. Sötétíteni gondolom a Golfot is akarod, szóval ez sem lényeges. A felni-gumi kérdés az megint olyan, hogy ha a Civicre feltolsz valami 17-es felnit 215/20-as gumival, akkor valszeg a Golfot sem gyári 14-es acélfelnivel használnád. Ezek igazából a vásárláskor lényegtelen tényezők.
Ha nincs az autóban gyárilag légzsák, akkor nem nagyon fogod tudni normálisan beletákolni. Ha akkoriban szerelték a Civiceket légzsákkal, akkor már át lehet emelni egy bontottból, de két új lufi + a bontott vezérlő és kábelezés és beszerelés az szerintem 150 000 felett lesz.
Lököst találsz a devil tuningon, árat is írnak hozzá. A telifény az normális anyagból, kamrában ismerőssel mondjuk 250-300 000, ha mindent ők csinálnak. Meg lehet csinálni otthon a pajtában is és akkor megvan 50-80 000-ből, de az nem biztos, hogy jó ötlet :D
Itt az a kérdés, hogy mennyire vagy otthon az autó buherálásban, mennyi szerszámod és szabadidőd van. Ja és, hogy mennyi a Civic.
A Golf4 600-ért szerintem felejtős. A használtautó nekem 24 oldalnyi G4-et dobott ki,abból 2,5 oldal volt 600 000 alatt, akkor kb. sejtheted, hogy ennyiért a legalját adják. Ezek között is akadhat épp jó vétel. Ha van egy patent kasztni, szép belsővel és véres torkú motorral nekem nem gáz megvenni 450 000-ért, mert otthon kicserélem másikra a motort. Neked menni fog?
Olcsó autóra előbb utóbb sokat kell költeni, ez mindig így van. Én ennyiért nem erőltetném a Golf4-et. Esetleg egy egy normálisabb Golf3 már kijön belőle, ahogy 600-ért már találni értelmes Civicet is, amiben akad gyárilag légzsák, klíma..
Jó lenne tudni, mennyi a Civic illetve, hogy a Golf is kapna-e nagy felnit, gumit, sötétítést.
Szerintem első körben egy értelmes működő autót válassz, utána majd jöhetnek a sallangok szépen, lassan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!