Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VW 1.9 TDI hengerfejes lett,1....

VW 1.9 TDI hengerfejes lett,1.9 PD tdi hengerfejre átlehet cserélni? (t4)

Figyelt kérdés

2014. okt. 4. 19:11
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Nem, a PD-nek teljesen más a hengerfeje ...
2014. okt. 4. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
Nem.
2014. okt. 4. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

td turbo diesel

pd be vannak punpák 8 selepes.

2014. okt. 4. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
110lovas alufedeles helyére fel lehet tenni, de felesleges mert nem jobb :)
2014. okt. 4. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:

és TD motorba TDI hengerfej megoldható?

mert azt mondják a TDInek elektronika vezérli az adagolást és az teljesen másképp van.

2014. okt. 8. 21:42
 6/13 anonim ***** válasza:
Nem lehet az alkatrészeket csereberélni, azért ez komolyabb dolog mint a LEGO. Igen, a két motornak totálisan más az üzemanyagellátási rendszere (is).
2014. okt. 9. 06:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim válasza:

hogy sikerült hengerfejesre vágnod egy 110 lovas tdi-t?

Hidegen padló? Mert egyébként kis túlzással azt lehet mondani, hogy üzemmelegen lehetetlen hegerfejesre vágni, ismerlek valakit aki azzal rallyzik.

2014. okt. 9. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
EGYSZER!
2014. okt. 9. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Nem LEGO,nem lego.. akkor hogy cseréljem ki szerinted..

Úgy hogy 1.9td.

2014. okt. 9. 23:19
 10/13 anonim válasza:

Az 1.9 TD (1896 ccm) motorblokk ugyanaz (kis változtatásokkal) mint az 1,9 TDI. Így a hengerfej is csereszabatos, szoktuk is cserélni, de!!!!:

- át kell fűzni a motort, mert más a TDI és a TD dugattyú (a TD kamrás motor, a TDI közvetlen befecskendezéses).

- átfűzés eredménye, hogy csak a főtengely marad meg, dugattyú-hajtókar-csapszeg-főtengelycsapágy csere.

- adagolót át kell alakítani (az most lényegtelen, hogy mechanikus vagy elektromos az adagoló), teljesen más a karakterisztikája, más a háznyomás szabályozás és az előtöltés,

- vízpumpa csere is kell, mert eltérő,

- olajszivattyú tengely cserét is javasolni szoktuk,

turbóról nem is beszélve, a TD-n fix geometriás turbó van, a TDI-re változó geometriás illik (GT749 vagy nagyobb, esetleg GTB sorozat)


Összegezve: úgy szoktuk csinálni, hogy veszünk egy 1Z/AFN 1,9 TDI motort kompletten, és csak a blokkot cseréljük át rajta, így papírozható, nem lesz motorszám változás.


A PD teljesen más rendszer, nem csereszabatos semmilyen szinten a TD/TDI-vel (illetve ez sem igaz, csak komoly gépészeti munka kell hozzá).

2014. okt. 11. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!