Miért van az hogy van akiknek még egy nagyon erős motorkerékpár is kevés elmondásuk szerint?
Ez pszichológiai jelenség. Vannak olyan emberek, akiknek a még extrémebb, egyre veszélyesebb tevékenységek jelentenek csak egyfajta kielégülést. Ettől érzik, hogy élnek. Adrenainlöketet már csak az ad nekik, ami másnak már nagyon veszélyes. Mint a féktelen száguldás.
Aki nem ezért, az csak a presztízs miatt veszi az erősebbet, hogy a többinél jobbat tudjon felmutatni.
Na engem azért le hülyéztek hogy ezt írtam
"az azért szerintem hogy valakinek kevés egy 180 lovas gép egy nagy baromság,de tudom van ilyen de az nem valós dolog,csak úgy érzi."
Azért, mert sokan egyáltalán nem használják ki a motor képességeit. Eldöcögnek vele az egyenesig, ott húznak egy kövéret, az első lámpánál megállnak, azt' annyi a vasárnap délutáni motorozás.
Ilyen esetben egyszerűen kevés a 180 lóerő is. Hiszen gyorsulhatna egyenesben még jobban, lehetne még nagyobb a végsebesség. Nekik jó lenne egy 4-500 lóerős, negyed mérföldre épített gyorsulási gép, az már talán elég lenne lámpától lámpáig villogni. Ha tudnák kezelni.
Aki viszont pályanapra jár és legalább egyszer próbált már kanyarból csúszáshatáron kigyorsítani, annak nagyon is elég a 180-200 lóerős motor. Az is el tudja forgatni a hátsó kereket, ha nem elég ügyes az ember. Csak ugye ehhez el kell menni a pályára, nem elég a fagyizó előtt motorosruhában ülve vetíteni, hogy ki mekkora májer. Versenypályán pedig fennáll annak a veszélye, hogy a sokmilliós, vadonatúj 1000-es sportgépet röhögve körbemotorozzák az ezeréves 600-asok és 750-esek versenyfutóművel és nem utolsósorban a városi műmájernél nagyobb tudású pilótával.
Nekem is 170 lóerős a gép, de félek rajta :D
Az igazság az, hogy a motorosok 90%-a csak a gázt tudja húzni.
Az első teligázas gyorsulás egy 180 lovas motoron olya, hogy össze sz**od magad. A 10-dik is még k**va jó. A 100-kat már úgy megszokod, hogy el is aludhatsz közben kis túlzással. És ugye mikor megveszel egy ilyen motort, van hogy már az első nap gyorsulsz 100-szor állóhelyből.
Na de hol nyújt a motorozás nagy élményt? A kanyarokban ugye. És ezek a nagyképűek egy enyhe kanyart is 30-al vesznek a 180 lovas motorrl, mint nagyanyám a biciklivel. Ha 50-el mennének, már nagy élmény lenne, de nem tudnak, nem mernek. Tehát egyszerűen egy 1000-res motort kell tudni vezetni, másképpen csak egy kinszenvedés vele a motorozás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!