Automata váltóssal, sport módban, betonon kilehet pörgetni a kerekeket álló helyzetből? ha igen, hogyan?
nyomod a féket annyira, hogy ne mozduljon a kocsi, a gázt meg taposod, és ha van elég kraft elpörög a kerék
a váltót ezzel gyilkolod leginkább
Semmi trükk nem kell, kikapcsolot a kipörgésgátlót oszt nyomod neki.
Ha ezt az elmés mutatványt szeretnéd végrehajtani:
https://www.youtube.com/watch?v=Gwx8AiCq2NI
Akkor azt úgy szokás, hogy:
a., Kicsit állsz a féken, pont annyira, hogy a hajtott kerék "legyőzze" a fékhatást, de az első kerék egyhelyben maradjon. Ilyenkor általában adsz egy jó nagy pofont a meghajtásnak és a fékeknek is.
b., profi burnout kocsikban egyszerűen kikötik a hátsó féket vagy beszerelnek egy "kéziféket" a nem meghajtott kerékre. Ez sem egészséges de sokkal kevésbé káros.
átalakítás nélkül elég gyilkolós, de ügyesen meg lehet csinálni. az élmény közel sem lesz akkora, mint kikötött hátsófékkel
az még jobb, ha salakon, sóderon, száraz poros úton nyomsz egy satut, padlógáz, és felengeded a féket...na az lesz a nagy pörgetés...kevesebb váltógyilkolással..
hajrá!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!