Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Polski Fiat 125p mért...

A Polski Fiat 125p mért hasonlít annyira a Ladára? Van összefüggés a két autó között?

Figyelt kérdés
MA láttam egy ilyet az utcán. Sok elem rajta egy az egyben ugyan az, mint a Ladán.
2014. szept. 16. 11:33
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:

ejj, egy kis gugli az egesz...:)


[link]

"A kezdeményezésből az FSO több mint száz belföldi beszállítója is kivette a részét, csakúgy, mint az olyan, a keleti blokkban található autógyárak, melyek szintén együttműködésben voltak a Fiattal, így például a Zastava vagy a frissen megalapult szovjet AvtoVAZ. A sorozatgyártásra való felkészülés csaknem két évet vett igénybe, az első alkatrésszállítmány 1967. november 28-án érkezett meg Olaszországból a próbagyártáshoz"


aztan:

[link]

" A szovjet időszakban gyártott autómárkái a Zsiguli, Lada és Oka voltak. Napjainkban csak a Lada márkanevet használja."

2014. szept. 16. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
Szinte ugyanaz a két autó :)
2014. szept. 16. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:

#2 nanana!


mivel nekem mindkettő volt, azért én nem mondanám, hogy szinte ugyanaz ... a pollákom jobb volt mind kényelemre, mind motorikusan

2014. szept. 16. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 szántóvető ***** válasza:

a polskit jobbnak tartották (na nem a lada-tulajok)

a váltója csereszabatos volt az 5 gangos fiat váltóval ill. elöl tárcsafékes volt míg a lada dobfékes.

kizárt hogy az elemek csereszabatosak lennének,csak hasonlít egymásra a két autó,főleg a 2103-as zsiguli.

vagy ott volt még az fso polonez de abból még kevesebb volt nálunk. [link]

2014. szept. 16. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:

"elöl tárcsafékes volt míg a lada dobfékes."


Igen?! Mióta dobfékes elől a Lada?

Nekem úgy tűnik, hogy pl a kilincs egy az egyben ugyan az mint a Ladán.

Ha annyira jó volt, a 70-es, 80-as években mért szinte mindenki a Ladát vette?

2014. szept. 16. 13:54
 6/16 anonim ***** válasza:
100%
A Lada 124-es Fiat licenc, a Polák meg 125-ös Fiat. Ezért hasonlítanak egymásra. Valójában semmilyen elem nem egyezik rajtuk néhány apróbb alkatrészen kívül és azért volt sikeresebb a Lada, mert a "Nagypolszki" rettentően rohadt. Szántóvető hátulra gondolta a tárcsaféket, csak elírta és az valóban nagyon jó dolog volt bennük.
2014. szept. 16. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 szántóvető ***** válasza:
nem én elöl-hátul dobfékre gondoltam.ezt többen mondták,apámnak is volt ilyen valamikor régen.viszont a neten utánaolvasva kiderült hogy tárcsafékes volt a lada már a kezdetektől fogva.
2014. szept. 16. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
Mindegy, akkor rosszul tudtad, a lényeg, hogy a nagypolák volt az első hátul is tárcsafékes autó ami kapható volt nálunk.
2014. szept. 16. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 A kérdező kommentje:

És ez mért volt jó?

Úgy értem, nekem most is elöl-hátul tárcsafékes autóm van, de normál, utcai használatnál nem érzem akkora hatalmas előnyét.

Akkoriban meg még 50-70 lóerős autók voltak, többnyire 1T körüliek vagy alattiak, nem is volt ilyen sűrű forgalom, 80 volt a megengedett, autópályák sem nagyon voltak. Akkor mégis annyira indokolt volt a hátsó tárcsa? Még csak nagy szellős alufelnik se voltak, hogy azt mondjam optikailag jobban nézett volna ki...

2014. szept. 16. 14:50
 10/16 szántóvető ***** válasza:

így már érthető.a 125-ös elöl-hátul tárcsa volt már az 1967-es sorozatgyártás kezdetén.

a '71-es chevrolet camaro hiába volt erős, hátul dobfékje volt.

2014. szept. 16. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!