Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kik és miért tervezik a mai...

Megasztar01 kérdése:

Kik és miért tervezik a mai autókat ilyen undoritó megoldásokkal?

Figyelt kérdés
A legapróbb dolgokkal szervizbe kell szaladgálni!Kiég egy izzó este az uton nincs ember aki kicseréli,egy kicsit gyengébb vagy vizesebb benzin kerül bele már kigyullad a lambdaszonda jelzője,stb.Mióta computer van a kocsikba meg keresztbe van a motor és még azt is forditva teszik be azóta egy gyertyát nem lehet kicserélni!45 éve autózok de ezeket a mai vackokat nem sokra becsülöm!

2014. szept. 13. 12:10
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
53%
Üdv a fogyasztói társadalomban
2014. szept. 13. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
53%
Úgy van ahogy az első írta :)
2014. szept. 13. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem kell új kocsit venni, ha nem tetszik.

Van választás még mindig, semmi sem kötelező.

2014. szept. 13. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Valahogy a szervizekben is megcsinálják, csak fel kell készülni technikával otthonra. :P
2014. szept. 13. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
Cserébe sokkal halkabb, takarékosabb, gyorsabb, kényelmesebb autót kapsz. De ez nem kötelező, vegyél egy Ladát.
2014. szept. 13. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Nemhallottál még az ún."tervezett avulás"-ról?


Ha tartós,időtálló termékek készülnének,akkor gyakorlatilag meghalna az ipar...

https://www.youtube.com/watch?v=2omzCKeJeBc


Ez a videó választ ad a kérdésedre..

2014. szept. 13. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
60%

pedig ezek a mai vackok jóval kényelmesebbek, tartósabbak, és nem mellesleg takarékosabbak, mint a régiek... egy trabant vagy kispolák motorját 50 ezer km után lehetett generálozni, mert szétkopott, ma egy autó ha 300 ezret futott, mert a tulaj naponta több száz km-t autózott az autópályán, mindenki retteg megvenni, ezért visszatekerik 150-re, mert úgyse látszik rajta mennyit ment, mivel bőven kibír ennyit...

computer meg lambda szonda azért kell az autókba, hogy 7 literes fogyasztással ne 26 lóerős legyen, hanem 126.. és 60 lóerőt meg 3-4 literes fogyasztásból hozzon ki, ne 8-9-ből mint egy ezerharcsa...

lehet olyan motort is tervezni, mint a merci 300d motorja, hogy 1 millió km se kottyan meg neki, csak ez olyan mértékű felültervezést kíván, hogy nem kifizetődő, mert annyival drágább lenne a gyártás költsége, hogy nem érné meg...

ez az összeesküvés meg baromság, nem abba ölik a tervezési költségeket, hogy a rendelkezésre álló csúcs anyagokból szart gyártsanak, hanem arról, hogy MINÉL OLCSÓBBAN MINÉL JOBBAT tudjanak csinálni, mert abból lesz pénz, az avulás ennek csak a következménye, de nem ez a cél, a cél az, hogy minél alacsonyabb költségekkel, egy minél jobb terméket állítsanak elő! ezért használnak ótvar minőségű műanyag meg szövet beltéri anyagokat egy daciaban, és ezért van csúcsminőségű bőr meg faberakás egy S merciben, és ezért tud a dacia 2 millióba kerülni, míg a full extrás hosszított S65 AMG merciért meg elkérnek 86(!!!) milliót, és ez még nem egy Rolls-Royce, azért 150 fölött állnak szóba veled...

2014. szept. 13. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
100%
Régi szép idők, amikor 20 ezer kilométerenként kellett gyújtógyertyákat cserélni .... :D
2014. szept. 13. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%
Bármilyen hihetetlen, te magad akartad. Az autógyárak nem maguktól vezetnek be újításokat, hanem a piaci igényt követik. Az emberek gyorsabb, kényelmesebb, takarékosabb autókat akarnak, tehát egyszerűsíteni és gyorsítani kell a gyártást. Ez vezet az ilyen megoldásokhoz.
2014. szept. 13. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%
Jobban tetszett a Trabant, ami 26 lóerővel 10 litert evett, és 100 kilóméteres út előtt 2 napig bütykölted hogy kibirja?
2014. szept. 13. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!