Ülésfűtés utólag? Vélemények, tapasztalatok? Mennyibe fáj?
Ha csak ilyen ráhúzható "huzatot" veszel az nem drága, néhány ezer.
De az igazi kárpit alá behelyezhető az nagyon izmos anyagilag.
A bab sok mindenre megoldás, csak sokat kell enni belőle.
Komolyan, menj fel a homasita oldalára, ott nézz körül, bár írod, hogy van. Akkor viszont mire gondolsz? Szövet fel, bontott be, szövet vissza, drót összeköt?
Igen a saját üléseimbe szeretnék berakni vagy berakatni a gyárit meg sem merem kérdezni hogy mennyi.
Az E-bay-en a bontott Vw ülésfűtés kapcsoló majdnem 5000ft.
a gyári fűthető ülés(konpletten) az meg bontottan 80.000ft
én szeretném a 2 első ülést megúszni kb 40000ft-ból.
Ezek alapján nekem olcsóért ajánlották.:)) Bár nincs nagy tapasztalatom az effélében, de két útvonalon indulnék el: az egyik, hogy sorra telefonálgatnék minden autóbontót, ami az eszembe jut, vagy a neten megtalálok, egyenként felvázolva mindnek a problémámat. Sosem tudhatod, hogy hol leszel szerencsés. Egyébként, ha VW-be kellene, akkor abba bőven fogsz találni ajánlatot.
A másik lehetőség, hogy megkeresel valamilyen alakokat, akik állandóan autók körül sündörögnek, autókereskedőt, vagy az autópiacon vannak ilyenek, ezek közül a dörzsöltebbek mindenről tudnak mindent, sokat dumálnak és ígérgetnek, de legtöbbször mindnek van egy-egy haverja, amelyik nemrég hozott "olaszból" vagy "németből" párszáz ezt vagy azt. Ismerik egymást, pillanatok alatt eligazítanak, ha üzletet sejtenek. Persze, garanciára majd ne számíts, de belőlük aztán tényleg olcsóért kicsikarhatod, és még nem is biztos, hogy rossz cuccot kapsz.:)
Együttérzek veled, szeretem, ha valaki ilyen szinten foglalkozik az autójával, én is épp egy 25 éves Mazdának akarok adni egy utolsó esélyt. Hozzá sem lehet kapni semmit, még a gumi is ritka méret.:))
Szorítok neked, és remélem, hogy tudtam segíteni.
Sajnos az "olcsóbb" kisautókat formázott üléssel szerelik, ami azt jelenti, hogy a borító szüvetet és a szivacsot egy formába préselik, s azok "összegyógyulnak".
Ezeknél tehát nem lehet a szivacs és a szövet közé végleges fűtőbetétet rakni. Marad a rárakható, ami örökké félrecsúszik, és sajnos 2 szezonnál többet nem bírnak ki, mert az ülőlap és a háttámla fűtőelem lapjai fűtőhuzallal vannak összekötve, ami rideg és eltörik.
Azokba az autókba, amelyiknek a szövetborítása nincs egyberagasztva a szivaccsal, lehet utángyártottat beszerelni. Ezek jellemzően 15-25 EFt körül vannak, 1/2 fokozattal. Házilag is beszerelhetők. Vannak ún. karbonszálasak, amiket méretre is lehet szabni, drágábbak, lehet, hogy jobbak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!