Fent lehet tartani egy VW passat B6 autót havi 150000ft fizetés mellett?
Szeretnék vásárolni egy B6-os passatot. 2007-es évjárat felett és 200000 km alatt, 2 literes dizel motorral. Pontos kérdésem az lenne, akikek már van tapasztalata róla, hogy megbízható-e, nincsenek e nagyobb gondok vele?
Következő pedig az, hogy kb mennyit kell rá átlagban havonta költeni, a fenntartására. Nem vagyok egy nagy utazó, úgyhogy havonta max 800, 1000 km-t járnék le rajta.
Szerintem a havi 150 kevés rá. Ma van, ha kell 4 téligumi? Két hónapig nem eszel? Az 1000km az alapból jobb esetben havi 30 000Ft üzemanyagköltség. Elkajálsz még 30-at, és marad a fizetésedből 90?
Nem tudjuk, hogy élsz, mid van, mid nincs, de sztem ez így necces lesz.. Mi lesz ha szervizbe kell vinni?
Nekem is sok minden tetszik, amit nem engedhetek meg magamnak. :)
Autót úgy választottam, hogy végig gondoltam, hogy mire fogom használni, milyenek az anyagi lehetőségeim. Nekem luxus lenne egy ilyen autót úgymond arra pazarolni, hogy a városban furikázzak egy kicsit. De akinek jobbak az anyagi lehetőségei, annak nyilván nem kell ezt szem előtt tartania, dönthet az alapján, hogy mi tetszik neki a legjobban.
Szerintem egy kisebb, egyszerűbb autót válassz. Aztán nyilván egyik autó sem tart örökké, és ha le kell cserélni, addigra lehet, hogy majd lesz lehetőséged egy komolyabb autóra.
Nekünk volt Passatunk. Nem voltak vele gyakran gondok, de ha valami adódott, akkor a szervizdíj 200-400 között volt alkalmanként.
"300000 ft lenne egy téli gumi szett?"
Egy normálisabb garnitúra azért 100-140 000 között van. De ha csak 100 000-ért veszel, akkor a maradék 50 000-ből meg fogsz tudni élni abban a hónapban?
Ahogy írták, a turbó, lendkerék az nem csak hogy megközelíti a 300-at, de még túl is lépi. Ha nincs keret egy drágább, de valósan keveset futott modellre, akkor ezekkel is számolni kell.
Egy 7 éves használt autónál már amúgy is beüthet bármi..
Hát az én BMW-mre 200-tól kezdődik egy normális gumiszett, és nem a teteje. Ennyiből nem a legjobb a nagy kerékméret.
Havi 150-ből szerintem nem kéne belevágni, mert rezsi, gondolom lakást is fizeted, stb. Mondjuk marad 70-80. Ebből 30 az üzemanyag, még 20 a súlyadó, biztosítás és egyéb ellehetetlenítő célzatú járulékok, és élj, egyél, ruházkodj meg próbálj magadra is költeni mondjuk a fennmaradó 50 000 Forintból.
Aztán ha jön valami krach, nincs mihez nyúlni, mivel az autó viszi rendesen a zsét.
Elnézést kérek ha nem így van, nem vagyok tisztában a körülményeiddel és lehetőségeiddel.
Most egy átlagember példáját vettem alapul.
Én a te fizudnak kicsivel kevesebb mint a négyszeresét keresem, és így mondom hogy normálisan élek.
Szóval van belvárosi lakás (Westend mellett elég horror a lakbér, szóval fontolgatom a költözést) jó kocsi a seggem alatt, és megengedhetem hogy költsek magamra, úgy mint ruházkodás, telefon, ilyesmik, meg hogy rakjak félre.
Viszont ha valami történne, tartalék híján nem tudnám megcsináltatni a kocsim, vagy venni egy új notebookot, vagy ilyesmit.
Szóval ha 3x is kiszámoltad, aztán aludtál rá kettőt, aztán újra kiszámoltad, és még aludtál rá ugyanennyit, és még mindig jól kijönnél, hajrá!:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!