Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fent lehet tartani egy VW...

Fent lehet tartani egy VW passat B6 autót havi 150000ft fizetés mellett?

Figyelt kérdés

Szeretnék vásárolni egy B6-os passatot. 2007-es évjárat felett és 200000 km alatt, 2 literes dizel motorral. Pontos kérdésem az lenne, akikek már van tapasztalata róla, hogy megbízható-e, nincsenek e nagyobb gondok vele?

Következő pedig az, hogy kb mennyit kell rá átlagban havonta költeni, a fenntartására. Nem vagyok egy nagy utazó, úgyhogy havonta max 800, 1000 km-t járnék le rajta.



2014. szept. 7. 12:30
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
63%
Szerintem a Passat pont hosszabb utakra nagyon jó. Ha csak a városban elmész a melóhelyre, aztán vissza, arra felesleges ilyen kategóriájú autó, ha különben gondot okoz a fenntartása.
2014. szept. 7. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Értem. De mégis ezt szeretném megvásárolni,mert nagyon tettszik és fontos a kényelem. Ezért lennék kiváncsi,hogy havi 150000 ezres fizetés mellett fent lehet e tartani.
2014. szept. 7. 13:14
 3/16 anonim ***** válasza:
62%
arra jobb ha felkészülsz, hogy 10-15 km-es ingázásokat a dízel meg fogja bosszulni, úgyhogy ne lepődj meg ha néha egy teljes havi fizetésed repül rá, mert épp a turbó, vagy a lendkerék, vagy a részecskeszűrő, vagy valamelyik porlasztócsúcs döglött meg, minek akarsz dízelt ha max évente 12 ezret mész? arra sokkal ajánlottabb egy szívó benzines, azt nem fogja kinyírni a rövidtávú kocsikázás sem, legfeljebb egyre fokozódik majd az olajfogyasztás a kopások miatt, de ez a dízelre is igaz, csak ott ezen kívül az említettek is fel fogják adni a harcot a hideg járatás miatt...
2014. szept. 7. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
100%
Ha nincs hiteled, ha nincs kertes házad, ha nincs gyereked, ha nincs más hobbid, ha van 300-ezred a cihában mindig arra az esetre ha "beüt a mennykő" akkor fent lehet tartani 150-ből.
2014. szept. 7. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
70%

Szerintem a havi 150 kevés rá. Ma van, ha kell 4 téligumi? Két hónapig nem eszel? Az 1000km az alapból jobb esetben havi 30 000Ft üzemanyagköltség. Elkajálsz még 30-at, és marad a fizetésedből 90?

Nem tudjuk, hogy élsz, mid van, mid nincs, de sztem ez így necces lesz.. Mi lesz ha szervizbe kell vinni?

2014. szept. 7. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
300000 ft lenne egy téli gumi szett?
2014. szept. 7. 14:03
 7/16 anonim ***** válasza:
64%
Az nem kerül annyiba, de egy turbó vagy egy kettős tömegű lendkerék már nagyon közel jár hozzá.
2014. szept. 7. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
55%

Nekem is sok minden tetszik, amit nem engedhetek meg magamnak. :)

Autót úgy választottam, hogy végig gondoltam, hogy mire fogom használni, milyenek az anyagi lehetőségeim. Nekem luxus lenne egy ilyen autót úgymond arra pazarolni, hogy a városban furikázzak egy kicsit. De akinek jobbak az anyagi lehetőségei, annak nyilván nem kell ezt szem előtt tartania, dönthet az alapján, hogy mi tetszik neki a legjobban.

Szerintem egy kisebb, egyszerűbb autót válassz. Aztán nyilván egyik autó sem tart örökké, és ha le kell cserélni, addigra lehet, hogy majd lesz lehetőséged egy komolyabb autóra.

Nekünk volt Passatunk. Nem voltak vele gyakran gondok, de ha valami adódott, akkor a szervizdíj 200-400 között volt alkalmanként.

2014. szept. 7. 15:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
79%

"300000 ft lenne egy téli gumi szett?"

Egy normálisabb garnitúra azért 100-140 000 között van. De ha csak 100 000-ért veszel, akkor a maradék 50 000-ből meg fogsz tudni élni abban a hónapban?


Ahogy írták, a turbó, lendkerék az nem csak hogy megközelíti a 300-at, de még túl is lépi. Ha nincs keret egy drágább, de valósan keveset futott modellre, akkor ezekkel is számolni kell.

Egy 7 éves használt autónál már amúgy is beüthet bármi..

2014. szept. 7. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:
71%

Hát az én BMW-mre 200-tól kezdődik egy normális gumiszett, és nem a teteje. Ennyiből nem a legjobb a nagy kerékméret.


Havi 150-ből szerintem nem kéne belevágni, mert rezsi, gondolom lakást is fizeted, stb. Mondjuk marad 70-80. Ebből 30 az üzemanyag, még 20 a súlyadó, biztosítás és egyéb ellehetetlenítő célzatú járulékok, és élj, egyél, ruházkodj meg próbálj magadra is költeni mondjuk a fennmaradó 50 000 Forintból.

Aztán ha jön valami krach, nincs mihez nyúlni, mivel az autó viszi rendesen a zsét.

Elnézést kérek ha nem így van, nem vagyok tisztában a körülményeiddel és lehetőségeiddel.

Most egy átlagember példáját vettem alapul.


Én a te fizudnak kicsivel kevesebb mint a négyszeresét keresem, és így mondom hogy normálisan élek.

Szóval van belvárosi lakás (Westend mellett elég horror a lakbér, szóval fontolgatom a költözést) jó kocsi a seggem alatt, és megengedhetem hogy költsek magamra, úgy mint ruházkodás, telefon, ilyesmik, meg hogy rakjak félre.

Viszont ha valami történne, tartalék híján nem tudnám megcsináltatni a kocsim, vagy venni egy új notebookot, vagy ilyesmit.


Szóval ha 3x is kiszámoltad, aztán aludtál rá kettőt, aztán újra kiszámoltad, és még aludtál rá ugyanennyit, és még mindig jól kijönnél, hajrá!:)

2014. szept. 7. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!