Uaz 452 üzemanyag szintjelzőt hogyan kell bekötni?
A szintjelzőn azért van több csatlakozás, mert abban van világítás, és a tartalék visszajelzője is.
A jeladótól egy szabályzott test (negatív) tér vissza, az órának kell egy állandó (vagy gyújtással együtt kapcsolt) pozitív, a másik lábra megy a jeladó vezetéke, a harmadik a tartalék lámpa, a negyedik pedig a háttérvilágítás.
Kimérni egyszerű, az óra házára negatívot teszel, és sorban hozzáérintesz a csatlakozókhoz egy pozitív vezetéket. Az egyiknél bejapcsol a háttérfény, egy másiknál kigyullad a visszajelző. A maradék két csati a szintjelző ami egy sima deprez műszer. Ha a lábakhoz érintett 12V-nál lefelé koccan, akkor megfordítod a polaritást.
Ne köss be semmit, csak rövid érintésekkel csináld, akkor túléli!
Sziasztok!
Tudom régi már a kérdés, de nekem most lett aktuális.
Adott egy gyári 2107-es lada, vettem bele órákat, viszont, amit vettem, mind külön stekkeres, a gyári 2107-ben 3 stekker van összesen.
Namármost, egy stekkeren van az üzemanyagszint és az akkumulátor visszajelző is.
Próbáltam bekötni az üzemanyag szintet, viszont egy féle képpen "működött" csak, folyamat világít a tartalék jelző, és maxra felviszi a tank szintet, pedig biztos vagyok benne, hogy nincs tele.
Mi lehet a megoldás?
Ugyan ez a 4 kábeles megoldású mérőt vettem én is hozzá.
Testet húzhatok kaszniról, hogy csak pozitívval végig tudjam tesztelni?
Mellékelek képet az adott mérőről, hátha tudja valaki, hogy melyik kábelt hová is kéne kötni.
Azt tudom, hogy a tankról 2db kábel jön, egy piros, és egy kék.
Köszönöm a segítséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!