Tényleg olyan sok a gond az Opel Insigniákkal?
Nálunk céges Insigniák vannak. Hajtják őket rendesen, rendszeresen külföldre is. De eddig nem tudok róla, hogy különösebb probléma lett volna egyikkel is.
Nekem a saját autóm egy Insigniával kortárs Astra H. Ezzel apróbb elektronikai hibák előfordultak, de ezek inkább apró bosszúságok, mint komoly és drágán javítható komoly hibák.
Azt viszont határozottan cáfolom, hogy az Opelhez olcsó lenne az alkatrész. Régi F Astrákhoz valóban olcsó. De egy Insigniához, H/J Astrához a gyári alkatrészek horror áron mennek. Bár az észrevehető, hogy lassan azért csökken az áruk. 10-15 év múlva elképzelhető, hogy az Insigniához is olcsónak mondható lesz.
# 4!
Nekem is Isuzu a H Astrám motorja, legalábbis a blokk meg még pár alkatrész.
Nem is a motorral volt bajom eddig 9 év alatt, hanem az elektronikákkal: kezdve a CIM-modultól, a gázpedál átvezetés kontakthibán át, a kábelköteg megtörésekig.
De ahogy írtam ezek közül mindegyik egy forrsztással javítható. Csak épp bosszantó, ha az ember nem tudja bezárni az autót, nem szól mindegyik hangszóró, nem működnek a multigombok a kormányon, vagy épp menet közben az ECU vészüzemmódba rakja az autót és csak alapjárat van egy nyamvadt kontakhiba miatt.
Pontosan nem tudom.
De pl az 1.7-es motor egy az egyben ugyan az a kettőben. Feltételezem az ajtóátvezetéseket is hasonló vezetékből hasonló technikával oldották meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!