Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért áll le alapjáraton az...

Miért áll le alapjáraton az autóm?

Figyelt kérdés

1 hét alatt kétszer is megtörtént, hogy alapjáraton kicsit megremegett majd leállt, a műszerfal meg világított mintha lefulladt volna. Pedig üresben volt, álltam a pirosnál.

Van amikor pöccre indul, de van, amikor meg alig, olyankor kénytelen vagyok gázt adni.

Illetve ha nagyon nyögvenyelősen indul csak be, akkor a kipörgésgátló sárga visszajelzője meg a motorhiba visszajelzője világít, de legközelebb semmi.

Eddig semmi baja nem volt az akksinak, még bikáztam is róla egy nagyobb akksit 1 éve, és azóta semmi gond nem volt.


Átlagosan 20-30 km-t megyek vele két elindítás között.


2014. szept. 4. 17:01
 1/6 A kérdező kommentje:
és egy 1.8-as opel ecotec motor
2014. szept. 4. 17:02
 2/6 anonim ***** válasza:

elsősorban nézesd át a kipufogó rendszert, leginkább a dobot, mert lehet annyira el van koszolódva hogy nem képes megfelelően kiengedni a gázt, és ez bent ragad és ezért fulladozik a motor. Volt idő amikor az én autóm is hasonlót csinált és menet közben is sokszor állt le, alig bírtam vele menni, a benzint meg falta. Elvittem szerelőhöz már egyből sejtette mi a hiba, lángvágóval ideiglenesen lyukat vágott a kipufogó dob aljára és utána ment mint a rakéta, majd pár nappal később kicserélte a dobot és azóta minden okés.


De előre szólok hogy nálad nem feltétlen hogy ez a baj, mindenképp érdemes megnézetni.

2014. szept. 4. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:
Rá kell dugni PC-re, hogy milyen hibát regisztrált a kompjúter, miért villant ki a "check engine" lámpa.
2014. szept. 4. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Ecotec motor? Akkor Szedesd le a hengerfejet, pucolják ki belőle az olajkokszot, a szelepekről is, meg a fojtószelepet és a szívócsövet is. Ha van EGR szelep, akkor azt is.
2014. szept. 4. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
És ha ilyen rövid távokat mész az autóval, akkor véletlenül se maradjon benne 10000km-nél tovább az olaj. Még mielőtt szerelőhöz vinnéd, cserélj olajat a motorban (nem kell bele drága olaj, bármelyik neves(ebb) márka 10W-40-es olaja jó lesz) és vidd az autót valamelyik autópályára és 130-cal menj vele legalább 100 km-t. Aztán azt az olajat cseréld le 5000 km után, ekkor már mehet bele valami full szintetikus olaj.
2014. szept. 4. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

az olajat viszonylag gyakran cserélem, mert eszi is sajnos


köszönöm a válaszokat


olajat lassan tényleg ideje cserélni, EGR szelep majdnem új, a dobra viszont még nem gondoltam, azt is megnézem!

2014. szept. 4. 20:36

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!