Hogy működik egy autó hőgomba?
Hmmm.... Szóval akkor két problémával kell szembenéznem!
Egy 1997 es évjáratú Rover 214i....tehát régi....
Ugy lett megvásárolva, hogy állt pár èvet mert elszakadt a vezérműszíj, es a hölgy tulajdonosa nem tudta mivan vele és inkább eladta, számomra elég kedvező áron, de lassan többe kerül a leves mint a hús... Szelepek, vízpumpa, hengerfejtömítés, olaj, vezérműszíj, cserélve lettek, a hűtőrendszer vize le lett engedve, és kapott frisset, de a víz sztem valahol elfolyik illetve nem teljesen mert mindig a minimum szintre áll be... De ennek sztem nincs köze a hűtéshez, legalábbis ettől még hűtenie kellene jah és mérnie a hőfokot...
Megnézem ezt a hőgombás mérést hideg/meleg állapotban, hátha mutat valamit... És akkor ha jól értelmezem, reggel indulás előtt megmérem mekkora az ellenállása, és ha meleg állapotban rámérek és ugyan annyi, akkor rossz a hőgomba?!
Köszönöm az ötletet, ha esetleg van még vkinek vmi tipp, akkor írjon!
Előre is köszi...
Üdv...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!