Van egy 1983as Simson Schwalbem, és valamiért, rendes beton, vagy aszfaltos úton berázkódik folyton az eleje, és irányíthatatlanná válik, nem csak akkor, ha elengedem a kormányt, bármikor. Mi a baja, vagy hogyan lehet kiküszöbölni ezt a problémát?
Figyelt kérdés
Ha rendes úton közlekedek vele, akkor kb. 30 km/h-s sebességnél elkezd a kormány, és az első kerék jobbra-balra berázkódni, és nem lehet irányítani, és ez így nem jó, mert gyakran megteszi. Régebben nem volt ilyen, amikor kölcsön kaptam, de most végleg az enyém lett, visszahozták, és szerintem azóta ilyen, földes úton nincsen vele baj. Egyébként tudom, ettől nem függ, de egy Kr51/2N 51es blokkos Schwalberól van szó, ami kék színű. :)2014. aug. 29. 21:54
1/8 anonim válasza:
Én kezdésnek megnézném, hogy mekkora nyolcas van az első kerékben, aztán ellenőrizném az első lengőkar szilenteket...
2/8 anonim válasza:
A csodálatos earles villa :)
Minden szilentet ellenőrizz. Vagy inkább cserélj. Jó eséllyel csak annyitól is sokat fog javulni.
3/8 anonim válasza:
"A csodálatos earles villa :)"
Nem semmi az biztos! :) Kb. 12 évesen elkötöttem a nagybátyán ES125-ösét, és a földúton kb. a harmadik gödörnél kiszedte a kezemből a kormányt! Nem mentem gyorsan, de estem olyant, mint az ólajtó!
:(
4/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek. :) Az első kerekem az teljesen egyenes, tehát akkor úgy látszik a szilentekkel lehet a baj. Szétszedem majd valamikor, és akkor azokat mindenképpen cserélem, remélem megjavul. :) ;)
2014. aug. 30. 09:45
5/8 A kérdező kommentje:
Szétszedtem, szilentek még jók, első kereket cserélem, de nincsen benne nyolcas, csak a fékdob elfogyott. A probléma viszont meglett, az, ami elől mindent tart, kormányt, villát, sárvédőt, teleszkópokat, az van a lengővilla tengely lyukja fölött szétrohadva, és csaknem teljesen félbetörve. Tehát, ha azt cserélem, akkor gondolom megjavul. :)
2014. szept. 1. 22:52
6/8 anonim válasza:
Na akkor még szerencse hogy imbolygott.
Nem tudom hogy egy szilent szett mennyibe kerül hozzá. De ha nem egy nagy összeg akkor érdemes lehet majd újra cserélni azt is. Na meg a rohadós részt jobban lekezelni mint ahogy gyárilag volt.
Én azt mondom hogy a sárvédő belső részét, és igazából mindent ami vizet kaphat a kerékről alapozás után alvázvédővel kend át. Aztán arra mehet még festék ha kell.
7/8 anonim válasza:
Azért az is elgondolkodtató, hogy a 83-as KR51/2 villája szétrohadt, a Star-é amit venni akarsz hozzá, az meg jó! Vagy több darabból rakták össze a Schwalbe-dat, vagy ennyit romlott a minőség...
8/8 A kérdező kommentje:
Nem tudom, de kicseréltem, most tökéletes! :) Már csak a világítással van a gond, de az fent van másik kérdésben. Amúgy erre a motorra nem vigyáztak előttem egyáltalán, látszik is rajta, viszont motorikusan jó, úgy felújítottam. Lehet, amit vettem bele, az megvigyázott Staré volt. :) ;)
2014. okt. 3. 20:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!