Melyik Lada jobb első autónak? A körlámpás vagy a kocka?
Fogyasztásban nincs lényeges különbség: a motorok nagyjából ugyanazok, a légellenállás pedig mindkét típusnál nagyjából a bútorgyári konyhaszekrény értékét közelíti. A kockák mikrokapcsolós Ózon karbijával érdemben csökkenhető a fogyasztás, de ezt körlámpásra is fel lehet szerelni. Ugyanúgy beépíthető körlámpás alá is az ötsebességes váltó és a hosszú diffi. Mondjuk igazán jó fogyasztást Samara-karbival tudnak a Ladák.
Az én véleményem egyébként, hogy első autónak, hétköznapi használatra jobbak a kockák. Egyrészt sok olyan felszerelésük van, ami a körlámpásokban nem mindig van meg (automata övek elöl-hátul, halogén fényszórók, újabb kiviteleknél katalizátor), másrészt jó 10-15 évvel fiatalabbak, mint a körlámpások, ezért kevesebb idejük volt rohadni. A Ladák gépészete ugyanis eléggé időtálló szerkezet, általában a karosszéria mállik szét körülötte.
"A körlámpás, gyári állapotban, vagy szép alufelnikkel szerintem még a mai napig szép!"
Ez nem ellentmondás egy kicsit? Volt egyáltalán gyári alufelni rájuk?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!