TUNING KÉRDÉS! Van egy Rieju Spike RR50 tipusú Am6 blokkos motorom (2004), és tuningolni szeretném. Elbirja a gyári főtengó a 70 ccm-t? (7900 km van a motorba) többi lent!
A lényeg hogy nem 14 ezret forgó extreme tuning gépet szeretnék hanem egy kicsit erősebb,gyorsabb gépet ,ezzel a konfiggal a fogyasztásom !!kb!! mi lenne?? [link] [link] , A gyári légszürőházba be tunám tenni ezt a karbit??.A gyári főtengely elbirná??? (csapágyak jók nem "lógnak")
"Kb" a fővuvi mérete mi lenne az ideális ezzel a karbival??(nem szeretném feleslegesen venni 20 fuvókát csak egy kb méret kellene) Végsebességem,kényelems utazóm mi lenne MEGFELELŐ karburációval??
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha valaki igényes akkor szerintem mindent cserél, meg így nem is lesz gondja vele.
Tehát én hajtókart és csapágyakat cserélnék benne.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ott írja, 9-10 lóerő, (és ezt az ajánlott 19-es karbival érti) gyárilag az am6 8-8,5 körül van, szóval csodát ne várj tőle...
19-es karbival 4,5-5 liter alatt nem nagyon áll meg, a karbiban pedig benne van a fúvóka is, tuningoltam már pár motort, SOHA nem kellett variálni a fúvókán, a súbertű, az ÚSZÓSZINT (ezzel lehet a legjobban beállítani, csak senki nem mer hozzányúlni, inkább vesznek 50 féle fúvókát...), és az alapjárati levegő variálásával bőven be lehet állítani bármelyik hengert a karbiban lévő eredeti fúvókával...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!