TUNING KÉRDÉS! Van egy Rieju Spike RR50 tipusú Am6 blokkos motorom (2004), és tuningolni szeretném. Elbirja a gyári főtengó a 70 ccm-t? (7900 km van a motorba) többi lent!
A lényeg hogy nem 14 ezret forgó extreme tuning gépet szeretnék hanem egy kicsit erősebb,gyorsabb gépet ,ezzel a konfiggal a fogyasztásom !!kb!! mi lenne?? [link] [link] , A gyári légszürőházba be tunám tenni ezt a karbit??.A gyári főtengely elbirná??? (csapágyak jók nem "lógnak")
"Kb" a fővuvi mérete mi lenne az ideális ezzel a karbival??(nem szeretném feleslegesen venni 20 fuvókát csak egy kb méret kellene) Végsebességem,kényelems utazóm mi lenne MEGFELELŐ karburációval??
Ha valaki igényes akkor szerintem mindent cserél, meg így nem is lesz gondja vele.
Tehát én hajtókart és csapágyakat cserélnék benne.
ott írja, 9-10 lóerő, (és ezt az ajánlott 19-es karbival érti) gyárilag az am6 8-8,5 körül van, szóval csodát ne várj tőle...
19-es karbival 4,5-5 liter alatt nem nagyon áll meg, a karbiban pedig benne van a fúvóka is, tuningoltam már pár motort, SOHA nem kellett variálni a fúvókán, a súbertű, az ÚSZÓSZINT (ezzel lehet a legjobban beállítani, csak senki nem mer hozzányúlni, inkább vesznek 50 féle fúvókát...), és az alapjárati levegő variálásával bőven be lehet állítani bármelyik hengert a karbiban lévő eredeti fúvókával...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!