Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A rögzítőfékre szükségem van?...

A rögzítőfékre szükségem van? (autómata váltó)

Figyelt kérdés
Külön dobfék van a kéziféknek, és beragadt, rángatásra sem enged. Autómata váltós autó, csak a p állást használom. Arra gondoltam, hogy kiszedem a pofákat, ebből lehet vmi gond? Műszaki vizsgán ellenőrzik?
2014. aug. 23. 22:12
 1/8 anonim ***** válasza:
igen műszakin bukta de azért hajrá
2014. aug. 23. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
42%
Vizsgán a kéziféket is ellenőrzik, de amúgy egy lejtőn tényleg úgy gondolod hogy nem kell a kézifék? A motor kompresszióját nem kéziféknek találták ki.
2014. aug. 23. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
A P állásnak mi köze van a motor kompressziójához?
2014. aug. 23. 23:09
 4/8 anonim ***** válasza:

a manuális váltónál valóban a motor kompressziója tartja meg az autót ha sebességbe teszed, DE az automata P fokozata nem a motorhoz van kapcsolva, hanem egy rögzítő reteszt aktivál, pontosabban alaphelyzetben mechanikusan reteszelve van, és ha máshova kapcsolsz, akkor oldja fel az elektronika, így meghibásodni sem tud úgy, mint mondjuk egy elszakadó kézifék bowden...

(sok autót csak P-ben tudsz beindítani, de hogy a francba indítanád P-ben, ha a főtengelyhez lenne kapcsolva a váltó?)


én igazából nem is értem minek kézifék az automata váltós kocsikba...

2014. aug. 23. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

nekem automata P ben lett lemerve xD erre megeskudom.

sosem hasznaltam a kezit rajt!

ha dobos, verj oda neki kalapaccsal, vsszinu kiakadt, gondolom nem volt mar szinte pofa rajt. ki ne kosd, kell a hatsonak is fogni. csinaltasd meg, mielobb.

2014. aug. 24. 03:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Csináltasd meg a kézi féket. Az ugyanis akkor is jól jöhet ha éppen összesz@rja magát az automata váltód (láttunk már ilyet) és sehova nem kapcsol. Ezenkívül műszakin bukta ha nem működik kézi fék. Azonkívül parkoláshoz jobb a kézifék mert nem az erőátviteli rendszeren keresztül, azt feszítve blokkolod a kerekeket. Parkolásközben ha valaki belemegy az autódba akkor nem csak a lemez hajlik, hanem kap egy mocskos nagy pofont a váltó, a féltengelyek és a motortartó bakok is, ez nem hiányzik egyiknek sem.
2014. aug. 24. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

azért kell, mert a P állást nem arra találták ki, hogy egy lejtőn is fogja a kocsit, arra ott a rögzítőfék


nem hülyék a mérnökök, hogy belerakták

2014. aug. 24. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

#6


ez baromság, ennyi erővel ha elszakad a bowden és legurul a dobom az autód, az még nagyobb bajt okozhat, mintha nem működik a váltó, ha meg belemegy valaki hát istenem, legfeljebb arrébb csúszik a kerék... szerinted ha kipörgő kerekekkel indulsz el nem ugyanakkora erő megy át a hajtásláncon, mintha megcsúszna a kerék?

2014. aug. 24. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!