Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az olajfogyasztás függhet a...

Az olajfogyasztás függhet a vezetési szokásainktól?

Figyelt kérdés
Egy ismerősömtől vettem egy X16XEL motoros Opel Astra Caravant. A szervizben lecseréltettem az olajat és GM 15w40-es tettek bele. A probléma az, hogy 1000 kilométeren 1 liter olajat fogyaszt. Lehet, hogy én vezetem rosszul, ugyanis kezdő vagyok? Esetleg az olaj rossz vagy át lettem verve?
2010. jan. 15. 19:27
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
Függhet tőle: főképp hidegen pörgetve eszi az olajat az autó. De az 1 l/1000 km-es olajfogyasztás már nem a vezetési stílustól függ: az a motor átlagon felüli kopottságát jelzi.
2010. jan. 15. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
Szét van kopva a motor. A GM olaj nem a legjobb, de természetesen nem ettől fogyaszt ilyen sokat.
2010. jan. 15. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 A kérdező kommentje:
Lehet, hogy csak elfolyik valahogy az olaj mert a kocsi nem füstöl? Valaki azt mondta, hogy kék színű füstöt bocsát ki ha eszi az olajat.
2010. jan. 15. 20:04
 4/24 anonim ***** válasza:
csússz be alá, az olajleeresztő csavart nézd meg, lehet, h át van roppantva a menet, de lehet, hogy a teknő tömítése rossz, vagy van egy nagyon enyhe repedés a teknőn vhol. de am 90%-ra én is azt mondanám, hogy fossá van kopva az autó, de akkor kék színű füstje kéne, hogy legyen. GM olajat meg ne tegyél, ne is tetess az autóba, az egyik legrosszabb. castrol a király, rowe még szintén jó, de olcsóbb.
2010. jan. 15. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 lodarazs ***** válasza:
Az ecotec-motorok híresek az olajfogyasztásukról. 15W40-es olaj nem a legmegfelelőbb, lehet, hogy a szervízben ismerték az autót és kipróbálták a "sűrűbb" olajat is :) Ebben az esetben a 10W60-as olajat ajánlanám. Hívj fel egy opel márkaszervízt, ők ismerik igazán az "ecotec-problémát"
2010. jan. 15. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/24 anonim ***** válasza: