Mi történik ha egy Suzuki sepia-n az 50ccm henger és dugó helyet nagyobbat kapna 60-70 ccm-es hengert és dugót egyaránt?
hát nem tudom h milyen blokkos. Én személy szerint levegős robogóból sosem csinálnék 70-est. Amúgy nagyobb karbi is kéne (17.5 legalább) erősebb főtengely (de hajtókar legalább és valami jó japán csapágy is) továbbá hogy ha még akarsz kinyerni 1-2 ménest akkor 1 jó kipufogó is hozzá (ha nincs hozzá sport akkor csináltatni vagy 50ezer ft) A vashenger fogyaszt olyan 4 liter körül ha nem ölöd, az alu olyan 7 liter vagy fölötte. Ha meg van reszelve a vas henger az is képes 15 ezret pörögni ám 15 litert fogyaszt.
Amúgy nem érdemes tuningolni, pénztemető. Nekem 70-es vas fekvő minarelli blokkos malagutim van. 4-5 litert evett az 17.5ös karbival tavasszal és minden gyári volt. 80-at ment de idővel ez 70 lett. Na jött a csere: kuplungrugó, variátorgörgő, kontrasztrugó, új ékszíj, 19-es PHBG karbi meg a görcs tudja már micsodák... és ugyan annyiért fogom tudni eladni mintha 50-es lenne.
Én nemrég vettem egy új hengerszettet, 9000-ért. Kicsit tartottam tőle, de nem bántam meg. Nekem már kb 65 ccm - re volt felfúrva. A hengeren kívül kellett : főtengely alsó, felső tűgörgős kosaár + gépmunka, főtengely csapágyak csere.
Úgyhogy nem éri meg felfúrni.
Amúgy meg nem tudom, ez melyik volt, kínai vagy taiwani.
Nem jelez vissza az olaj-check,ha már nincs benne?
Azért kérdezem,mert nekem is van egy sepia-m...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!